Anjamichell skriver:
Er der andre end mig der har ocd?? Jeg er ved at blive gak af mit af og til... Man bli'r helt kuldret af det engang imellem!! Igår aftes efter aftensmaden og jeg skulle rydde op, stod jeg f..... og rodede med en affaldspose for at rette den helt korrekt ud i næsten et kvarter fordi jeg havde en ide om at det skulle jeg bare for ellers ville der nok ske noget med en i min familie!!!
Aaarrgg!! Det er da til at blive idiot af... hvorfor kan man dog ikk slippe af med det møgl...
Andre der ikk har prøvet det¨må jo tro at man er en freak men det er man ikk... man lider desværre bare af en anerkendt sygdom der gør at man bilder sig selv ind at der kan ske noget hvis man ikk udfører en bestemt handling og det endda nogle gange optil flere gange!! Eller bestemte ritualer stort set hver dag!! Iiihh hvor er det altså bare irriterende... nogle gange kan tingene jo ta' næsten dobbelt så lang tid altså!!
Tør I være ærlige?? For jeg tør godt indrømme det for jeg ved at man ikk selv kan gøre for det og at man ikk er skør selvom det måske godt kan lyde sådan for andre nogle gange
Hm, jeg har ikke fået det konstateret, men jeg har nogle sære ting jeg skal gøre.
Jeg har noget med tallet 4, så stort set alt hvad jeg gør, gør jeg 4 gange. Jeg sluger mit mundvand 4 gange (så jeg bliver HELT tør i munden), når jeg leger med mine piercings i/ved munden gør jeg alle tingene 4 gange - jeg bider f.eks. i mine læbestav, hvilket jeg så gør 4 gange. Når jeg tager en indånding gør jeg det 4 gange, altså, suger luften ind i "4 hak" - hvilket giver en suveræn hovedpine! Når jeg sidder og leger med mine ringe gør jeg alle tingene 4 gange - drejer jeg ringen rundt, kan jeg ikke nøjes med 1 gang. Når jeg bliver skal jeg gøre det 4 gange. Rammer jeg en stribe mellem to fliser, så skal jeg gøre det ved de næste tre fliser også, med den samme fod. Oplevede det igår, meget sært: jeg gik på en p-plads, og ramte en streg. Så skulle jeg altså ramme de tre næste streger igen med venstre fod, hvilket var ret svært da der var lang afstand mellem dem!
Hm.. Jeg gør stort set alt i mit lvi 4 gange. Klør jeg mit i håret, så kradser jeg 4 gange. Og det er det samme hvis jeg skal kløe min næse f.eks. Når jeg rømmer mig gør jeg det 4 gange.
Jeg kunne virkelig blive ved.... Jeg gør altid et-eller-andet 4 gange. Og det resulterer ofte i hovedpine, ondt i tænderne fordi jeg bider i mine piercings osv. Jeg har også noget med mønste - jeg tegner med mine fingre på bordene, bevæger mine ringe i bestemte mønste, bevæger mine piercings i bestemte mønstre. Og alle mønstrene laver jeg 4 gange.
Det skal dog lige siges at dette ikke er KONSTANT! Selvfølgelig kan jeg trække vejret normalt og blinke normalt, men jeg gør altid et-eller-andet.