9 mdr og går langs bordkant..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

oo

altså jeg gik selv da jeg var 9 måneder, men det kan jeg ikk huske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Lou87

PernilleB skriver:

weeeee, glæder mig... kan snart ikk bærer på hende mere...

tell me about it de er sku da herre tunge de bebser.. hehe..

men jeg tror ikk liiiii min pige er så hurtige som mange af jeres (mon jeg træner hende forkert?) hun er "doven" når hun ligger på maven... hun gider ikk løfte hovedet særlig højt og længe.. så ligger hun det bare ned på siden?!
Men hun ligger tit og spjætter som en eller anden der prøver og svømme.. det er vel lidt kravle tegn er det ikk ?
Og så ligge hun tit med både hovede og fødder løftet som om hun gerne vil OP!
Hmm ja og kan sidde "lidt" selv.. men får tit lænt sig forover da hun ikk gør sig stiv nok i ryggen..

Anmeld

21. februar 2011

PernilleB

Lou87 skriver:

tell me about it de er sku da herre tunge de bebser.. hehe..

men jeg tror ikk liiiii min pige er så hurtige som mange af jeres (mon jeg træner hende forkert?) hun er "doven" når hun ligger på maven... hun gider ikk løfte hovedet særlig højt og længe.. så ligger hun det bare ned på siden?!
Men hun ligger tit og spjætter som en eller anden der prøver og svømme.. det er vel lidt kravle tegn er det ikk ?
Og så ligge hun tit med både hovede og fødder løftet som om hun gerne vil OP!
Hmm ja og kan sidde "lidt" selv.. men får tit lænt sig forover da hun ikk gør sig stiv nok i ryggen..

hvor gammel er hun...

Anmeld

21. februar 2011

Lou87

PernilleB skriver:

hvor gammel er hun...

6½ måned.. bliver 7 måneder d. 3 marts

Anmeld

21. februar 2011

PernilleB

Lou87 skriver:

6½ måned.. bliver 7 måneder d. 3 marts

jeg tror ikk du disideret kan træne hende... det skal jo være hendes tempo... men det skal nok komme...

Anmeld

21. februar 2011

Lou87

PernilleB skriver:

jeg tror ikk du disideret kan træne hende... det skal jo være hendes tempo... men det skal nok komme...

Hehe træne lyder også forkert..
Jeg træner jo nærmere med min hund

Men altså man kan jo ikk gøre meget andet end og ligge dem på maven og så må de jo efterhånden selv kæmpe sig mere og mere frem - tænker jeg...
Blot hvis der var nogen gode råd
(læste et sted man ku støtte dem under maven så de blev løftet lidt, men hold da nu sunshine hun bliver sur )

Anmeld

21. februar 2011

PernilleB

Lou87 skriver:

Hehe træne lyder også forkert..
Jeg træner jo nærmere med min hund

Men altså man kan jo ikk gøre meget andet end og ligge dem på maven og så må de jo efterhånden selv kæmpe sig mere og mere frem - tænker jeg...
Blot hvis der var nogen gode råd
(læste et sted man ku støtte dem under maven så de blev løftet lidt, men hold da nu sunshine hun bliver sur )

okay.... lille pus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.