Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter bliver 9 mdr her den 23. og hun er liiiige ved at kunne kravle rent.... Men satme ikke tøsen er stædig...??!! Det går sq for langsomt for hende, så hun kravler hen og hiver sig op a noget, og går sidelængs langs med kanten... Er der nogle herinde, der har oplevet det..???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min søn gik også rundt om bordet da han var 8 mdr..Min sundhedsplejreske var ret chokeret da hun så det. Men han slap først og gik rigtigt rundt uden at holde ved noget da han blev 11 mdr:-)
PernilleB skriver: Min datter bliver 9 mdr her den 23. og hun er liiiige ved at kunne kravle rent.... Men satme ikke tøsen er stædig...??!! Det går sq for langsomt for hende, så hun kravler hen og hiver sig op a noget, og går sidelængs langs med kanten... Er der nogle herinde, der har oplevet det..???
spætte skriver: Min søn gik også rundt om bordet da han var 8 mdr..Min sundhedsplejreske var ret chokeret da hun så det. Men han slap først og gik rigtigt rundt uden at holde ved noget da han blev 11 mdr:-)
det jo klart det tager lidt tid a lærer det rent, men det er da super flot a han kunne det...!! syner det er super hyggeligt a hun kan noget mere selv, men nøøøjh hvor skal man holde øje med dem...!!!
Min søn gik selv da han var 10 måneder Længe leve ungernes stædighed
Du har nok snart en datter der render rundt helt selv
David kunne også rejse sig op ved ting da han var 9 mdr. Da han var 10 mdr gik han med gåvognen - men han gik først selv da han var 15½ md!!
Albertesmor skriver: Altså min datter begyndte at gå da hun var 10 måneder så ja, hun kravlede lige inden hun blev 6 måneder
Altså min datter begyndte at gå da hun var 10 måneder så ja, hun kravlede lige inden hun blev 6 måneder
wow det var hurtigt... det gør det hele lidt nemmere når de kan selv...
DAs mor skriver: David kunne også rejse sig op ved ting da han var 9 mdr. Da han var 10 mdr gik han med gåvognen - men han gik først selv da han var 15½ md!!
hvordan gåvogn..???
PernilleB skriver: hvordan gåvogn..???
Sådan her
Ja hun har været hurtigt med alt, hun sad selv og tog tøj på inden hun var 1 år og det avr vel og mærke også strømpebukser og strømper, hun sagde sine første ord da hun ikke var mere end 7-8 måneder, talte rent da hun var omkring 1,5 år, hun har aldrig talt babysprog Men til gengæld havde vi problemer med at hun ikke gad spise, det er hun så kommet efter nu Men sikke dygtig din pode er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128