9 mdr og går langs bordkant..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Aves.

PernilleB skriver:

Min datter bliver 9 mdr her den 23. og hun er liiiige ved at kunne kravle rent.... Men satme ikke tøsen er stædig...??!! Det går sq for langsomt for hende, så hun kravler hen og hiver sig op a noget, og går sidelængs langs med kanten... Er der nogle herinde, der har oplevet det..???

Jeps...min mellemste rejste sig op i barnevognen, op af kanten da han var 6 mdr. og så var det ellers op af alt og gå rundt om ting. Han gik dig først 10mdr. gammel, nummer to gik 9 mdr. gammel, men de kravlede ikke men humpede sig frem.. men de små har været ekstrem hurtige motorisk, især den ældste af dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

bonnie81

min datter blev 9 mdr i går og hun går også rundt ved border og har siden hun var 6 1/2 md rejst sig alle steder og kravet siden hun var 7 mdr.

det er dejligt de kan selv men synes også det var dejligt da jeg vidste hvor hun var nu er hun bare alle steder på 2 sekunder

Anmeld

21. februar 2011

PernilleB

Stine85 skriver:

Min søn gik selv da han var 10 måneder Længe leve ungernes stædighed

Du har nok snart en datter der render rundt helt selv

weeeee, glæder mig... kan snart ikk bærer på hende mere...

Anmeld

21. februar 2011

PernilleB

bonnie81 skriver:

min datter blev 9 mdr i går og hun går også rundt ved border og har siden hun var 6 1/2 md rejst sig alle steder og kravet siden hun var 7 mdr.

det er dejligt de kan selv men synes også det var dejligt da jeg vidste hvor hun var nu er hun bare alle steder på 2 sekunder

ja, man skal holde øje med dem...

Anmeld

21. februar 2011

Sabsy

Benjamin kravlede som 6mdr gammel og gik langs bordet da han var 7mdr og nu bruger han sin gåvogn, og er lige ved at give slip, men er stadig lidt usikker, han er lige blevet 9mdr her den 18feb.. tror det er meget normalt..

Anmeld

21. februar 2011

PernilleB

DAs mor skriver:

Sådan her

nååååå, hvor sødt....

Anmeld

21. februar 2011

PernilleB

Bubbes skriver:

Benjamin kravlede som 6mdr gammel og gik langs bordet da han var 7mdr og nu bruger han sin gåvogn, og er lige ved at give slip, men er stadig lidt usikker, han er lige blevet 9mdr her den 18feb.. tror det er meget normalt..

wow... heldig jer... hihi, ej hvor dejlig det går så hurtigt...

Anmeld

21. februar 2011

Sabsy

PernilleB skriver:

wow... heldig jer... hihi, ej hvor dejlig det går så hurtigt...

Det er så rart.. Især fordi Benjamin ikke kunne vende sig før han var 5mdr!!! Så tænkte vi fik det svært motorisk med ham.. Også de sidste fire mdr er han bare blevet så hurtig!.. Ååh det er så rart..

Anmeld

21. februar 2011

wamse

Lærke startede med at kravle, da hun var 8 måneder, og dagen efter rejste hun sig op og gik langs bordkanten.

Den ældste var kun 9½ måned, da han gik uden hjælp.

Anmeld

21. februar 2011

PernilleB

wamse skriver:

Lærke startede med at kravle, da hun var 8 måneder, og dagen efter rejste hun sig op og gik langs bordkanten.

Den ældste var kun 9½ måned, da han gik uden hjælp.

SÅDAN... kort og kontant...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.