Lige om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Lilac

Rose <3 skriver:

Med den graviditet, så skal jeg ikke havde flere. Da risikoen er 85% for det samme sker.

Men godt at høre, I andre også har det sådan.

kan godt forstå du har det sådan - sådan ville jeg bestemt også have det hvis jeg vidste det var den sidste... Hvor er hun smuk, din store pige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Baby tiden gik alt for hurtigt.... Måske er det også lidt at gøre med hendes start på livet.... "fik" hende jo først da hun var 1½ mdr. (med hjem fra neo) og så nåede jeg kun at havde hende i 10 dage, inden hun igen blev "alles" baby på sygehuset i 18 dage, så hun var jo næsten 3 mdr. inden jeg fik hende helt for mig selv.... Og så var hun jo stor og ikke spæd mere.... Mon det giver mening.

Jo det giver MEGET mening. Jeg fik jo en mindre fødselsdepression, da Emma var lille, så jeg synes osse jeg er gået glip af hendes baby-tid... For jeg var der godt nok, men var alligevel ikke rigtig til stede til at kunne "mærke" hende...

Jeg har sagt til mig selv at denne gang vil jeg altså NYDE min baby, men når jeg så tænker sådan, så får jeg dårlig samvittighed overfor Emma... Men siden jeg fik det bedre, har Emma fået alt hvad jeg har at give... Og det skal hun have resten af sit liv sammen med baby....

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

Kender det godt, nu er Isaac så stor jeg nermest føler han er når man har lille Jonas ved siden af og INGEN af dem må blive ældre. Isaac Snakker og er langt fremme sprogligt, så jeg nogle gange tænker HVA var det du lige sagde der, kan selv be om ting, lege, ta noget af sit tøj på Gå alene op af trapperne osv osv. Ihhhhh lige om lidt har de jo nærmest ikk brug for os mere, synes man.. Og det kan jeg da slet ikk bære...

Anmeld

21. februar 2011

Barbamama

Jeps jeg ville gerne have en pauseknap også!!! Faktisk ville jeg gerne have en lige nu. Men man jo nyde det SÅ meget som man kan hele tiden for hver periode de går igennem er jo dejlig og i stedet for at tænke hvad man kommer til at savne, så må man tænke på det man har lige nu. For jeg tror altid man vil savne enhver ting de går igennem. Når hun er 8 vil du savne da hun var 4 osv.... Knus til dig

Anmeld

21. februar 2011

oo

Rose <3 skriver:

Jeg er nu også ganske godt tilfreds med hun valgte at blive hos mig

Og tænk sig (ja hun ligner en alf med den hue. En tosse ide hun har, at hun skal havde hue på hele tiden, men ikke rigtig på, kun sådan) nååh ja tænk sig, Sol vejer hun 800g mindre end Malucca nu.

Prøv at tænk når de/hun første gang siger: hej hej mor jeg smutter i (jomfru ane) gaden nu

jamen det er jo ikke til at BÆRE at tænke på!!!

Og Søren sidder herhjemme og hepper på hun skal blive lesbisk - så han aldrig skal bekymre sig om fyre (seriøst, han har holdt foredrag om, at det er klogere at Sol scorer Karls Alfrida end Louises Falke når den tid kommer )

Anmeld

21. februar 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jamen det er jo ikke til at BÆRE at tænke på!!!

Og Søren sidder herhjemme og hepper på hun skal blive lesbisk - så han aldrig skal bekymre sig om fyre (seriøst, han har holdt foredrag om, at det er klogere at Sol scorer Karls Alfrida end Louises Falke når den tid kommer )

altså Søren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.