Lige om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Klumpe-dumpe

meget snart bliver min store pige 2, TOOOOOOOOOO år

Jeg vil- vil -vil-vil -vil IKKE ha´hun bliver større, okay måske kan jeg gå med til 2½ år, men så heller IKKE mere. Jeg ved ikke hvorfor jeg bliver så ked af det, når jeg tænker hun bliver så stor måske det er fordi, jeg ved hun bliver mit eneste barn, og alt det der følger når hun bliver større, hun vil ikke kysse, kramme og lege med mig. Så bliver veninder osv. "vigtigere" end mig

Har I andre det også sådan med jeres barn/børn???

Prøv at se hvor stor hun er blevet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

meget snart bliver min store pige 2, TOOOOOOOOOO år

Jeg vil- vil -vil-vil -vil IKKE ha´hun bliver større, okay måske kan jeg gå med til 2½ år, men så heller IKKE mere. Jeg ved ikke hvorfor jeg bliver så ked af det, når jeg tænker hun bliver så stor måske det er fordi, jeg ved hun bliver mit eneste barn, og alt det der følger når hun bliver større, hun vil ikke kysse, kramme og lege med mig. Så bliver veninder osv. "vigtigere" end mig

Har I andre det også sådan med jeres barn/børn???

Prøv at se hvor stor hun er blevet.

åh jo Trine... som du nok ved kan min ryg ikke holde til at få flere dejlige børn... så jeg kender godt den følelse... af at man bare vil stoppe tiden lige nu!!

smukke smukke store Lutten

Anmeld

20. februar 2011

lion

Nu kan jeg og gerne vil ha flere.

Men jeg kender godt følelsen af man gerne vil sætte tiden på PAUSE så man kan nyde sine børn/barn i længere tid

Anmeld

20. februar 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

åh jo Trine... som du nok ved kan min ryg ikke holde til at få flere dejlige børn... så jeg kender godt den følelse... af at man bare vil stoppe tiden lige nu!!

smukke smukke store Lutten

Det er jeg glad for at høre. Altså ikke at du ikke kan få flere skønne og smukke unger (det knuser mit hjerte :(

Men at du også har den følelse, så er det jo nok meget normalt....

Anmeld

20. februar 2011

Klumpe-dumpe

lion skriver:

Nu kan jeg og gerne vil ha flere.

Men jeg kender godt følelsen af man gerne vil sætte tiden på PAUSE så man kan nyde sine børn/barn i længere tid

Det glæder mig, du også har det sådan. :)

Anmeld

20. februar 2011

Milka

sådan kan jeg også tænke nogengange ...

hvorfor ikke flere børn til dig?

Anmeld

20. februar 2011

oo

nåååårh en Alfelutten der sidder der  hun var så lille da hun blev født, at jeg får helt ondt i maven!! hvor er det fantastisk dejligt at tænke på, at hun blev her hos dig

altså...jeg var kun nået dertil hvor tanken om, at sige "hejhej" til Sol om morgenen og først se hende om aftenen igen fik mig til at TUDBRØLE (sådan virkelig "nej jeg VIL ikke!"), men nu har vi jo udskudt det endnu et år og valgt at jeg tager orlov til hun er 22 måneder, så nu er jeg gaaaaanske rolig i mit modersind igen. for nu!

Anmeld

20. februar 2011

KWL

Jamen tøser tøser... så skal i bare vente til de skal i skole. VUPTI så går det stærkt.

Men jeg kender godt følelsen. Men prøv at tænke på alt det dejlige nye man så kan med sine børn når de bliver større. Der er så mange hyggelige ting. Hver alder sin charme

Anmeld

20. februar 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

sådan kan jeg også tænke nogengange ...

hvorfor ikke flere børn til dig?

Med den graviditet, så skal jeg ikke havde flere. Da risikoen er 85% for det samme sker.

Men godt at høre, I andre også har det sådan.

Anmeld

20. februar 2011

KWL

Er det bare mig eller har damen ikke tit noget på hovedet på billeder

Hun er skøn og dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.