Tiden går bare hurtigt - kan kun huske den gik langsomt, da jeg var barn....bare tanken om, hvor lang tid der var til næste jul...eller hvor lang tid der gik fra man var 5 til man var 6 år - og nu drøner det bare afsted med hastige skridt....og fornemmelsen af, at man bare halser bagefter og det i virkeligheden er ungerne, der har fat i den lange ende - ja den fortsætter jo nok bare...
Men som Kristine skriver, så har hver alder sin charme - jeg har ting, jeg glæder mig til i hver alder; glæder mig til at kunne gå laaange ture i skoven uden at skulle tænke på om det er klapvognsvenligt eller om nogle bliver trætte eller sultne på vejen - glæder mig til at kunne dele oplevelser med mine børn på en mere fælles udforskende måde...
Glæder mig til at kunne tage mine børn med i biografen og se en god film - at kunne forkæle dem med en middag i byen og de rent faktisk får noget særligt ud af det - at kunne gå på museum med dem og mærke en fælles fascination....jo jeg glæder mig til meget i fremtiden!!...OG nyder dem samtidig lige der, hvor de er nu 
Anmeld