Billeder af min skønne dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Vinker

lion skriver:

Hvor er det dejligt at hører fra dig Rikke.

Jeg vil give Katrine ret, hvor ser du godt ud.

Sikke stor som NE er blevet, flot og dygtig.

Ja Elefanter er også pragtige dyr, synger du så også på loften går...

Men det burde han jo også, altså blive større, for det gør Cassandra jo, og der er jo lidt under 2 mdr. imellem dem. Sikke som der bilelde med piskeriset virker bekendt.

Åh tak for komplimentet - det varmer meget!

ja drengen siger at han er bedste venner med en elefant - ved ikke hvor han har den sætning fra :) hihi nej den sang har jeg faktisk ikke rigtig sunget. Vi synger mere nogen af dem fra Mogli (Junglebogen) det er nemlig derfra at han er blevet vild med elefanter. Og så synger vi "elefantens vuggevise".

Mums, hvem eeeeelsker ikke bare flødeskum :o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Klitgaard

Dejlig dreng du har dig

Anmeld

21. februar 2011

lion

Vinker skriver:

Åh tak for komplimentet - det varmer meget!

ja drengen siger at han er bedste venner med en elefant - ved ikke hvor han har den sætning fra :) hihi nej den sang har jeg faktisk ikke rigtig sunget. Vi synger mere nogen af dem fra Mogli (Junglebogen) det er nemlig derfra at han er blevet vild med elefanter. Og så synger vi "elefantens vuggevise".

Mums, hvem eeeeelsker ikke bare flødeskum :o)

hehe. Casandra er ret vild med den på loftet. Hun laver også snablen med hænderne

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

Hvor er han bare dejlig.. jeg kan stadig ikke se billeder af ham uden at huske det billede hvor du lgie har født og sidder med ham i badekarret

Anmeld

21. februar 2011

Vinker

lion skriver:

hehe. Casandra er ret vild med den på loftet. Hun laver også snablen med hænderne

hvor sødt. For tiden synger vi meget "jeg er en lille undulat" - tænker af og til på Cassandra når vi synger den fordi jeg husker at du skrev en gang for lang tid siden efterhånden at hun var rigtig god til den ;)

Anmeld

21. februar 2011

Vinker

Skouboe skriver:

Hvor er han bare dejlig.. jeg kan stadig ikke se billeder af ham uden at huske det billede hvor du lgie har født og sidder med ham i badekarret

åh hvor rørende at du tænker tilbage på det billede. Jeg tænker også selv tit på første gang da jeg så ham, der nede i vandet foran mig, så lille og fin nærmest svømmede han rundt. det største øjeblik i mit liv!

Anmeld

21. februar 2011

lion

Vinker skriver:

hvor sødt. For tiden synger vi meget "jeg er en lille undulat" - tænker af og til på Cassandra når vi synger den fordi jeg husker at du skrev en gang for lang tid siden efterhånden at hun var rigtig god til den ;)

Cassandra er blevet så god til at synes, hun elsker det. Hun synger også for/til Julius nogen gange.

Den sang er også god

Anmeld

23. februar 2011

Barbamama

Vinker skriver:

Synes ikke en gang at det er fordi han spiser så meget - det må være vuggestuen der fodrer ham godt :p men det lyder også til de får rigtig lækker med deroppe. Jeg har i hvertfald tit tænkt at jeg gerne ville spise med når jeg læser hvad der er på menuen

Hihi ja billedet med de 3 skåle er fra i fredags hvor han ventede og ventede på at Disney Show skulle starte så han måtte få lækkerierne med op i sofaen. Jeg skal love dig for at han er blevet hurtig til at spise snoller. Æblerne gled også ned, men kiksene måtte jeg gerne få igen :p

He he he hvor godt. Det er da også hyggeligt med 3 skåle med lækkerier. Skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.