Billeder af min skønne dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Lilac

Hvor er han skøn at se på - heartbreaker  Det er lidt skægt, det du beskriver er også meget det samme som xxx gør, men de er jo også næsten lige gamle. Jeg bliver også altid vildt imponeret og alt det de kan fortælle i den alder, det er så dejligt at få indblik i deres verden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

sarahb

Hvor er han bare SKØN, han er blevet SÅ stor... Det er helt vildt søde så stærkt det går..
Dejlige Dreng.

Anmeld

21. februar 2011

Barbamama

Det er da helt vildt så meget den dreng er vokset!!!! Hvad fodrer du ham med??? Hihi det er et dejligt billede det med de 3 skåle. Man kan godt se hvad han har valgt der skal spises først

Anmeld

21. februar 2011

Vinker

Milka skriver:

vildt, mand, han er bare blevet en stor dreng! det ses rigtig tydeligt i ansigtet. han ligner dig!!

ja ligner han ikke sin mor mere og mere? synes i hvertfald selv at han ligner mig som barn ;) iiih en smuk dreng jeg så har mig hihi

Anmeld

21. februar 2011

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

det er SÅ dejligt at høre lidt fra jer! og sikke stor Niklas Emil er blevet, og møg hamrende dygtig!!!

Nikoline er også tosset med Biler, altså filmen... og Bumle der flyver i helikopter:0)

Også dejligt endelig at finde lidt overskud til at kigge ind til jer - savner jer alle!

Jamen Bumle er også bare utrolig sej ;)

Anmeld

21. februar 2011

Vinker

Kristinewl skriver:

Jeps skøn det er han

Er vild med elefant vinker

Synes til at starte med at det var lidt kedeligt at han skulle  være elefant, men det passer bare så godt til ham. ved ikke hvad der er med ham og elefanter. og ja gu er han da lækker som elefant :o)

Anmeld

21. februar 2011

Vinker

JustAnotherName skriver:

Ikke at knægten ikke er helt fantastisk, sød og dejlig at se på

Men bedst som jeg scroolede nedad og kiggede billederne, så blev jeg bare helt slået omkuld af DIG, Rikke. For hulan da, hvor ser du bare godt ud.
Du har vist både tabt dig, og fået klippet og farvet lokkerne?!
Det klær dig faktisk afsindig godt med det mørke hår.

Dejligt at læse om N.E. og få en lille update. Han bliver bare så stor.

Åh tak jeg smelter jo helt :) Jo der er sket noget med håret. Dog har jeg haft den mørke farve siden november, men der er ikke flere krøller. Har det kort i den ene siden og sådan pace i den anden side. Er ret glad for det. Det trænger bare til en tur med saksen igen :p

Tabt mig? hmm jo det havde jeg, men har sgu taget det på igen. er gået lidt i stå med at løbe og har bare ædt heeeelt vildt siden vi er gået ind i det nye år - nok en blanding af alt dette på hjemmefronten og måske en frygt for at de nye p-piller jeg får sætter skub i min sult :s

Anmeld

21. februar 2011

lion

Det er vidst ved at være længe siden jeg har vist jeg lidt billeder af min dejlige store dreng så her kommer lige nogen af de nyeste.

Hvor er det dejligt at hører fra dig Rikke.

Jeg vil give Katrine ret, hvor ser du godt ud.

Sikke stor som NE er blevet, flot og dygtig.

Ja Elefanter er også pragtige dyr, synger du så også på loften går...

Men det burde han jo også, altså blive større, for det gør Cassandra jo, og der er jo lidt under 2 mdr. imellem dem. Sikke som der bilelde med piskeriset virker bekendt.

Anmeld

21. februar 2011

Karo

Det er da helt vildt så ens ham og Marcus er

De kan li de samme ting og her hjemme har vi også biller på rækker

Sikke nogle dejlige billeder af ham

Anmeld

21. februar 2011

Vinker

michella80 skriver:

Det er da helt vildt så meget den dreng er vokset!!!! Hvad fodrer du ham med??? Hihi det er et dejligt billede det med de 3 skåle. Man kan godt se hvad han har valgt der skal spises først

Synes ikke en gang at det er fordi han spiser så meget - det må være vuggestuen der fodrer ham godt :p men det lyder også til de får rigtig lækker med deroppe. Jeg har i hvertfald tit tænkt at jeg gerne ville spise med når jeg læser hvad der er på menuen ;)

Hihi ja billedet med de 3 skåle er fra i fredags hvor han ventede og ventede på at Disney Show skulle starte så han måtte få lækkerierne med op i sofaen. Jeg skal love dig for at han er blevet hurtig til at spise snoller. Æblerne gled også ned, men kiksene måtte jeg gerne få igen :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.