Billeder af min skønne dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Vinker

Det er vidst ved at være længe siden jeg har vist jeg lidt billeder af min dejlige store dreng så her kommer lige nogen af de nyeste.

Ih hvor jeg dog slet ikke kan forstå at han snart er 2½ år, men på den anden side er det jo som om han altid har været en del af mit liv. Jeg synes det er så skønt at vi nu rigtigt kan snakke sammen. Han forstår jo alt og prøver også at sige alt. Synes han er rigtig dygtig til at snakke. Blir hele tiden imponeret over hans sætninger og de mange forskellige ord han faktisk kan. Og så er det jeg lige tænker; hvor vildt så meget man kan fortælle i den alder!

Han er stadig meget vild med elefanter - og ja selvf. ska han da så være elefant til fastelavn. Mindre kan ikke gøre det ;) Men i det hele taget går han meget op i dyr. Ingen tvivl om at vi til sommer skal i flere zoo igen og i år skal han ha elefanterne at se! Favoritterne udover elefanterne er; giraffer, zebraer og isbjørne.

Han er vild med "Thomas tog". I det hele taget går han meget op i tog (og også busser) Far kører jo af og til med toget til KBH, og mormor kommer også hertil med både tog og bus. Vi har lånt en bog om tog på bib. og alle togene blir nøje studeret og spurgt til hvad det er for nogle tog osv. Igår var han ude og køre i bus sammen med far efter de havde været en tur på bib. Nøj det var stort. De har ellers før prøvet at køre i bus, men der gik Niklas Emil fuldstændig i panik og de måtte stå af ved næste stop. Siden hen har han et par gange været med vuggestuen på tur og det har gjort at han nu synes det er spændende.

Han er også helt tosset med Bumle (og Mc Queen) fra Cars. Han har tegnefilmen der hedder "Bumle, høj på strå" og efter han har set den så er Bumle bare favorit bilen. Han siger dog ikke Bumle, men Bummel. Det er så jeg tit blir i tvivl om hvad bilen egentlig hedder. Han elsker at lege med biler.

Han er meget systematisk. Biler såvel dyr på nøje sat på en LIGE række, stille og roligt. Og når alle står pænt så blir de flyttet til en ny række. Sådan kan han sidde og lege meget længe! Sjovt at observerer.

Nå men nyd billederne af min smukke dreng ;)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

TbCp

Hold da op hvor er han  blevet stor
Dejlige billeder hvor er han en dejlig dreng

Anmeld

20. februar 2011

Bondepigen

Dejlig knægt!

Anmeld

20. februar 2011

Milka

vildt, mand, han er bare blevet en stor dreng! det ses rigtig tydeligt i ansigtet. han ligner dig!!

Anmeld

20. februar 2011

Ida.

Hold op der er sket noget!! Han virker som en dejlig dreng - både på billederne og som du beskriver ham!

Anmeld

20. februar 2011

Skouboe

Det er utroligt så store de går og bliver de der unger...

Anmeld

20. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Det er vidst ved at være længe siden jeg har vist jeg lidt billeder af min dejlige store dreng så her kommer lige nogen af de nyeste.

Ih hvor jeg dog slet ikke kan forstå at han snart er 2½ år, men på den anden side er det jo som om han altid har været en del af mit liv. Jeg synes det er så skønt at vi nu rigtigt kan snakke sammen. Han forstår jo alt og prøver også at sige alt. Synes han er rigtig dygtig til at snakke. Blir hele tiden imponeret over hans sætninger og de mange forskellige ord han faktisk kan. Og så er det jeg lige tænker; hvor vildt så meget man kan fortælle i den alder!

Han er stadig meget vild med elefanter - og ja selvf. ska han da så være elefant til fastelavn. Mindre kan ikke gøre det Men i det hele taget går han meget op i dyr. Ingen tvivl om at vi til sommer skal i flere zoo igen og i år skal han ha elefanterne at se! Favoritterne udover elefanterne er; giraffer, zebraer og isbjørne.

Han er vild med "Thomas tog". I det hele taget går han meget op i tog (og også busser) Far kører jo af og til med toget til KBH, og mormor kommer også hertil med både tog og bus. Vi har lånt en bog om tog på bib. og alle togene blir nøje studeret og spurgt til hvad det er for nogle tog osv. Igår var han ude og køre i bus sammen med far efter de havde været en tur på bib. Nøj det var stort. De har ellers før prøvet at køre i bus, men der gik Niklas Emil fuldstændig i panik og de måtte stå af ved næste stop. Siden hen har han et par gange været med vuggestuen på tur og det har gjort at han nu synes det er spændende.

Han er også helt tosset med Bumle (og Mc Queen) fra Cars. Han har tegnefilmen der hedder "Bumle, høj på strå" og efter han har set den så er Bumle bare favorit bilen. Han siger dog ikke Bumle, men Bummel. Det er så jeg tit blir i tvivl om hvad bilen egentlig hedder. Han elsker at lege med biler.

Han er meget systematisk. Biler såvel dyr på nøje sat på en LIGE række, stille og roligt. Og når alle står pænt så blir de flyttet til en ny række. Sådan kan han sidde og lege meget længe! Sjovt at observerer.

Nå men nyd billederne af min smukke dreng

det er SÅ dejligt at høre lidt fra jer! og sikke stor Niklas Emil er blevet, og møg hamrende dygtig!!!

Nikoline er også tosset med Biler, altså filmen... og Bumle der flyver i helikopter:0)

Anmeld

20. februar 2011

KWL

Jeps skøn det er han

Er vild med elefant vinker

Anmeld

20. februar 2011

anna-jonas

Uhhhhh.......................heartbreaker.

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

Ikke at knægten ikke er helt fantastisk, sød og dejlig at se på

Men bedst som jeg scroolede nedad og kiggede billederne, så blev jeg bare helt slået omkuld af DIG, Rikke. For hulan da, hvor ser du bare godt ud.
Du har vist både tabt dig, og fået klippet og farvet lokkerne?!
Det klær dig faktisk afsindig godt med det mørke hår.

Dejligt at læse om N.E. og få en lille update. Han bliver bare så stor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.