Flot danset, men de er.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

smokin

Polkaprik skriver:

Synes de er for unge til både dansen og tøjet. Synes ikke der er noget flot i det.. Men sådan er vi jo forskellige...

kunne ikke være mere enig.... dans noget andet istedet! Den er helt gal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Ka+Ma=Be

Øv øv øv! Vil gerne vide hva' det er for nogle perverse stoddere der har lært dem det. Dygtige er de, meeeen!!!

Anmeld

20. februar 2011

Silvermist

Ærlig talt så er jeg dybt chokeret. Det ville mine døtre ALDRIG få lov til. Jeg kan slet ikke forstå at deres forældre går med til det. Ja, jeg er sgu dybt dybt chokeret. Det er sørgeligt og helt forkert...!

Anmeld

20. februar 2011

Nadia&Daniel

Silvermist skriver:

Ærlig talt så er jeg dybt chokeret. Det ville mine døtre ALDRIG få lov til. Jeg kan slet ikke forstå at deres forældre går med til det. Ja, jeg er sgu dybt dybt chokeret. Det er sørgeligt og helt forkert...!

Anmeld

20. februar 2011

BellaT

Det er virkelig ikke ok.  Hvem finder dog på at fremstille små piger sådan? Forældre og danselærer har fejlet stort her. Fra USA?

Anmeld

20. februar 2011

Nadia&Daniel

BellaT skriver:

Det er virkelig ikke ok.  Hvem finder dog på at fremstille små piger sådan? Forældre og danselærer har fejlet stort her. Fra USA?

Det tror jeg.. Det er typisk usa-agtigt..

Anmeld

20. februar 2011

DLM

Øhhhhh omg!!!!

der var nogle mennesker der lige skulle skamme sig en del. både forældre og den danselærer der har lært de små piger sådan en dans. Det er de bestemt ikke gamle nok til.

kunne også være de skulle sætte lidt flere penge af til kostume designeren, han løb vist tør for stof.

Anmeld

20. februar 2011

BellaT

Nadia&Daniel skriver:

Det tror jeg.. Det er typisk usa-agtigt..

Ja, det var det jeg også tænkte...  

Anmeld

21. februar 2011

Becks

Super flot danset, deres alder taget i betragtning - MEN min datter havde aldrig fået lov til og optræde i det tøj og havde HELLER ikke fået lov til og danse så "sexet"

Anmeld

21. februar 2011

KissMe

Nadia&Daniel skriver:

...ALT FOR UNGE til det "tøj"..

http://www.youtube.com/watch?v=ir8BO4-7DkM&feature=player_embedded

Omo.... Det er alt andet end passende til dem....

og det her er ikke engang foerste video jeg ser med dem danse i saa lidt toej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.