Flot danset, men de er.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

LotteGabriella

bøgelund1 skriver:

Jeg syns nu det er forfærdeligt..  de små piger.. 

de forældre skulle have en ORDENTLIG . for ikke at sige nej.. 

jeg kunne ikke lade være med at tænke på, at det tiltrækker de forkerte mennesker Forstår sgu heller ikke hvordan at de kunne få lov til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Sees

Nu har jeg danset i mange år, også på prof. plan, og jeg må sige at grundet deres alder, så synes jeg faktisk ikke engang det er flot danset.
Sådan en slags dans, til sådan en ung alder, synes jeg faktisk er direkte grimt, og det hører ingen steder hjemme.

Anmeld

20. februar 2011

nielsen80

Sees. skriver:

Nu har jeg danset i mange år, også på prof. plan, og jeg må sige at grundet deres alder, så synes jeg faktisk ikke engang det er flot danset.
Sådan en slags dans, til sådan en ung alder, synes jeg faktisk er direkte grimt, og det hører ingen steder hjemme.

Er fuldstændig enig - de piger er alt for unge......Lige et lille sjovt indslag til samme sang(han er vist også for ung, men det er dælme sødt)

http://www.youtube.com/watch?v=tAFDux0UL9c

Anmeld

20. februar 2011

Laulund87

Ej jeg syntes dimpelthen det er for klamt. Hvis jeg sad og var forælder til en af pigerne, ville jeg have ondt i maven og dårlig smag i munden

Anmeld

20. februar 2011

eElak

det er godt nok sket noget med rytmikken og gymnastikdragterne siden jeg var en lille pige, og gik til det.... 

HVORFOR skal børn gøres til voksne i så ung en alder!!! 

Anmeld

20. februar 2011

TbCp

Jeg synes det er for meget... både tøjet og dansen... det er BØRN!

Anmeld

20. februar 2011

twinny

fy for den lede....  De er alt for unge både til tøjet og dansen.... alt alt for vulgært til mig...

Det ville min datter aldrig få lov til og det havde jeg heller aldrig af min mor...

Undskyld mit udbrud...

Anmeld

20. februar 2011

slettet_7530

Jeg synes klsrt det er forældrenes ansvar, min datter havde ikke fået lov

Anmeld

20. februar 2011

twinny

nielsen80 skriver:

Er fuldstændig enig - de piger er alt for unge......Lige et lille sjovt indslag til samme sang(han er vist også for ung, men det er dælme sødt)

http://www.youtube.com/watch?v=tAFDux0UL9c

hvor er baby skøn...

Anmeld

20. februar 2011

wamse

Min datter havde på ingen måde fået lov til at stille op i sådan noget tøj, og jeg synes helt klart at det er forældrernes ansvar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.