Flot danset, men de er.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

SussieThyssen

Nadia&Daniel skriver:

...ALT FOR UNGE til det "tøj"..

http://www.youtube.com/watch?v=ir8BO4-7DkM&feature=player_embedded

OMG..det er da liiige i øjet for pædofile at sidde og savle over.

Det var IKKE min datter, der fik lov at deltage i den slags i den mundering..og instruktøren ville godt nok få et los bag i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Alberts/

jeg havde fået hjertestop hvis det var mit barn

de er jo minni de skal have tøj på og ikk undertøj! føj godt det ikk er mie forældre der var så ligeglade med mig da jeg var barn

dansen var flot hvis det var e på minimum 18 der danset den og ikk ¨små børn. føj

Anmeld

20. februar 2011

Sof

De er dygtige, uden tvivl! Men de har godt nok en danselærer der burde være rigtig pinlig og skuffet over sig selv...

Ikke mindst tøjet er helt forkert, men koreografien er frygtelig og passer hverken sammen med sig selv eller til piger i den alder! Jeg ville godt nok forlange penge tilbage hvis min datter var på det dansehold, for det var da elendigt!

Anmeld

20. februar 2011

Anitta J

jeg blev faktisk ret chokeret da jeg så det. i så ung en alder skal børn bare ikdanse på den måde..
jeg havde aldrig accepteret min datter skulle danse påden måde, og i det tøj i en så ung alder.. de er jo ik engang udviklede endnu!de jo bare børn

Anmeld

20. februar 2011

B&J

Hvor hulen er deres tøj henne??? tror nu ikke jeg vil tænke så meget over deres dans hvis de have mere tøj på

Anmeld

20. februar 2011

Mormilla

Ej hvoir synes jeg at det er klamt at de gir de små børn så lidt tøj på!!!! De burde skamme sig!!! Men de danser flot... Men det kunne de os ha gjort med tøj på...

Anmeld

20. februar 2011

*Sofie*

Mutti2B skriver:

WTF... Vulgært når man tager deres alder i betragtning

Er SÅ enig!!

Anmeld

20. februar 2011

Joan ( Smallie )

Polkaprik skriver:

Synes de er for unge til både dansen og tøjet. Synes ikke der er noget flot i det.. Men sådan er vi jo forskellige...

Anmeld

20. februar 2011

FamilienSørensen

Nadia&Daniel skriver:

...ALT FOR UNGE til det "tøj"..

http://www.youtube.com/watch?v=ir8BO4-7DkM&feature=player_embedded

Puha! Sikke langt nogle forældre vil gå for at få deres 15 minutes of fame igennem deres døtre!

Anmeld

20. februar 2011

Nadia&Daniel

Polkaprik skriver:

Synes de er for unge til både dansen og tøjet. Synes ikke der er noget flot i det.. Men sådan er vi jo forskellige...

Jeg er nok mere fascineret (stave) over at de kun er 7 år, og så dygtige til at huske trinene. Ville heller ikke bryde mig om at Laura dansede sådan i en alder af 7 år. Lidt meget for diskotekt for mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.