nielsen80 skriver:
Årh jeg håber det går sådan for os også!!!
Ja så klar som man kan være - de er enormt gode til at forklare om indgrebende på klinikken, både sygeplejsken og fertilitetslægen har faktisk prøvet det selv, så det er en kæmpe forståelse. Er dog lidt bange for, at ingen af æggene bliver til noget
Men i øjeblikket er jeg bare glad for at være i gang
Ventetiden hvor man ingen plan har er den værste....Har så ondt af dem som går og venter på mens/prøver i flere måneder - det må så hårdt!!!!!
Hvad med jer, er I klar til en omgang mere på trods af krykker og sidste forsøgs mareridt? Det var allede i uge 10 i kunne komme i gang igen ikke?
Jeg var også rigtig bange for, at mine æg var dårlige og at de ikke blev til noget, så forstår din bekymring.. Jeg synes ventetiden var ulidelig, da vi ventede på at få at vide, hvor mange æg der var blevet befrugtet.. Men hos os gik det jo heldigvis godt
Jeg håber, at det samme sker hos jer
Hvor bliver i behandlet henne? De lyder da bare super søde
Vi er klar igen
Jeg håber, at jeg må støtte på foden inden ÆO (forhåbentlig i uge 10), hvilket vil gøre alting lettere
Men det er svært med de der fryseæg.. Jeg ved jo godt, at det ikke er sikkert, at de overlever optøningen.. Men jeg bliver alligevel SÅ skuffet, hvis de ikke gør...

Anmeld