Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Kunne godt bruge jeres råd i forhold til følgende problemstilling:

Vi er pt. igang med et scanningsforløb, der skal vise, om vi kan få lagt vores eskimoæg op i løbet af den kommende uge.. Problemet er nu, at jeg i torsdags brækkede foden og nu har en kæmpe støvle på Jeg kan ikke finde ud af, om vi skal sætte projekt-baby på stand-by indtil jeg kan gå igen eller om vi skal fortsætte? Man må jo ikke lave noget fysisk aktivitet, som man ikke plejer at lave (og jeg er ikke van til at gå på krykker) efter ÆO.. Er også i tvivl om, om det overhovedet kan lade sig gøre at komme op på briksen på klinikken?

Lisbeth

Ville lige høre hvordan det var gået til scanning i dag? Kan du komme igang med fryseæg alllerede i denne uge? for alt er vel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Kruse90

Jeg sad også lige og tænkte på dig søde
Hvordan er det gået?

Anmeld

23. februar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Ja øv tidspunkt, men er sikker på i nok skal få det løst...

Her går det godt tak, venter på at kunne komme igang igen...  Er lige ved at være færdig med første pakke p-piller... Så om ca. en md. kan vi komme igang igen...

Det bliver super skønt at komme igang igen Og denne gang er jeg sikker på, at det nok skal lykkes

Anmeld

23. februar 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Ville lige høre hvordan det var gået til scanning i dag? Kan du komme igang med fryseæg alllerede i denne uge? for alt er vel

Hej

Jeg har stadig rod i min cyklus (har fået mens - igen igen), så er startet på østradiol-piller.. Jeg skal så scannes igen d.2 og så regner vi med ægoplægning i uge 10 Så alt i alt er det gået godt.. Jeg er så glad for, at der en plan og noget konkret jeg kan forholde mig til - er så dårlig til ventetiden og usikkerheden..

Jeg håber, at du har det godt

Anmeld

23. februar 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Jeg sad også lige og tænkte på dig søde
Hvordan er det gået?

Hej søde!

Det gik fint Da jeg stadig har rod i min cyklus, er jeg startet på østradiol-piller, så vi kan få gang i systemet.. Det er ikke den mest optimale løsning (ville hellere have lagt fryseæggene op i en cyklus uden homoner), men når det skal være, er jeg rigtig glad for, at vi har en plan og noget konkret at forholde os til 

Nu skal jeg til scanning igen d.2 og så håber vi at få lagt et eller to eskimoæg op i uge 10

Hvordan går det hos dig? Kan du holde den laaaange ventetid ud? Kan godt huske, hvor svært det var

Anmeld

23. februar 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Hej

Jeg har stadig rod i min cyklus (har fået mens - igen igen), så er startet på østradiol-piller.. Jeg skal så scannes igen d.2 og så regner vi med ægoplægning i uge 10 Så alt i alt er det gået godt.. Jeg er så glad for, at der en plan og noget konkret jeg kan forholde mig til - er så dårlig til ventetiden og usikkerheden..

Jeg håber, at du har det godt

Dejligt for jer - det er rart når man har en plan, noget at forholde sig til. Håber virkelig det lykkes for jer denne gang!

Her går det faktisk også rigtig godt, skal til scanning imorgen for at se hvor mange æg der er ved at være parat, og så regner jeg med æg udtagning og forhåbentlig oplægning i starten af næste uge

Anmeld

24. februar 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Dejligt for jer - det er rart når man har en plan, noget at forholde sig til. Håber virkelig det lykkes for jer denne gang!

Her går det faktisk også rigtig godt, skal til scanning imorgen for at se hvor mange æg der er ved at være parat, og så regner jeg med æg udtagning og forhåbentlig oplægning i starten af næste uge

Tak og i lige måde Det er hårdt at blive ved med at vente på ønskebarnet, når man ønsker sig det så brændende..

Jeg håber, at der er mange flotte æg til scanningen og at ÆU kommer til at gå godt Du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis du har nogle spørgsmål til det hele. Jeg har jo været igennem turen

Anmeld

24. februar 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde!

Det gik fint Da jeg stadig har rod i min cyklus, er jeg startet på østradiol-piller, så vi kan få gang i systemet.. Det er ikke den mest optimale løsning (ville hellere have lagt fryseæggene op i en cyklus uden homoner), men når det skal være, er jeg rigtig glad for, at vi har en plan og noget konkret at forholde os til 

Nu skal jeg til scanning igen d.2 og så håber vi at få lagt et eller to eskimoæg op i uge 10

Hvordan går det hos dig? Kan du holde den laaaange ventetid ud? Kan godt huske, hvor svært det var

Dejligt søøde når det nu ikke kunne være anderledes

Jeg holder ud så godt jeg kan
Men pyyha det er svært til tider, nogle dage er værre endn andre.

Anmeld

24. februar 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Tak og i lige måde Det er hårdt at blive ved med at vente på ønskebarnet, når man ønsker sig det så brændende..

Jeg håber, at der er mange flotte æg til scanningen og at ÆU kommer til at gå godt Du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis du har nogle spørgsmål til det hele. Jeg har jo været igennem turen

Tusind tak - hvor er du bare sød Det er simpelthen bare så dejligt at vide der er nogle i samme situation, som kan hjælpe lidt når man har brug for det. Lige nu sidder jeg bare og venter på at kl. bliver 2, så jeg kan komme afsted til klinikken - det er ikke meget arbejde jeg får lavet de dage, hvor man skal til scanning m.m

Puha håber sådan for alle i denne kategori, at vi snartest kan få drømmen opfyldt - synes godt snart der måtte være en solstråle historie - der er lidt langt imellem de positive test i øjeblikket!

Anmeld

24. februar 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Tusind tak - hvor er du bare sød Det er simpelthen bare så dejligt at vide der er nogle i samme situation, som kan hjælpe lidt når man har brug for det. Lige nu sidder jeg bare og venter på at kl. bliver 2, så jeg kan komme afsted til klinikken - det er ikke meget arbejde jeg får lavet de dage, hvor man skal til scanning m.m

Puha håber sådan for alle i denne kategori, at vi snartest kan få drømmen opfyldt - synes godt snart der måtte være en solstråle historie - der er lidt langt imellem de positive test i øjeblikket!

Hvordan er det gået til scanningen?

Denne her gruppe er guld værd,når man er i behandling Jeg kendte ikke nogen før, som også er i behandling og jeg følte mig ret alene Her er der altid nogle man kan dele glæder og sorger med Jeg håber, at vi alle snart kan melde os ud af denne gruppe og ind i gruppen for gravide, men indtil da er det godt, at vi har hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.