Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Lisbeth1985

Hej piger!

Kunne godt bruge jeres råd i forhold til følgende problemstilling:

Vi er pt. igang med et scanningsforløb, der skal vise, om vi kan få lagt vores eskimoæg op i løbet af den kommende uge.. Problemet er nu, at jeg i torsdags brækkede foden og nu har en kæmpe støvle på Jeg kan ikke finde ud af, om vi skal sætte projekt-baby på stand-by indtil jeg kan gå igen eller om vi skal fortsætte? Man må jo ikke lave noget fysisk aktivitet, som man ikke plejer at lave (og jeg er ikke van til at gå på krykker) efter ÆO.. Er også i tvivl om, om det overhovedet kan lade sig gøre at komme op på briksen på klinikken?

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Vi er pt. igang med et scanningsforløb, der skal vise, om vi kan få lagt vores eskimoæg op i løbet af den kommende uge.. Problemet er nu, at jeg i torsdags brækkede foden og nu har en kæmpe støvle på Jeg kan ikke finde ud af, om vi skal sætte projekt-baby på stand-by indtil jeg kan gå igen eller om vi skal fortsætte? Man må jo ikke lave noget fysisk aktivitet, som man ikke plejer at lave (og jeg er ikke van til at gå på krykker) efter ÆO.. Er også i tvivl om, om det overhovedet kan lade sig gøre at komme op på briksen på klinikken?

Lisbeth

De skal nok hjælpe dig op på bruksen... Og du får da mulighed for at slappe af... Under sygemeldingen... Hvis ikke du er sygemeldt, ville jeg vente... Er du, go for it...

Anmeld

19. februar 2011

fnuggi

jeg ville ringe og spørge hvad de syntes du skal da jeg selv hopper en del rundt på krygger da jeg har hybermobil knæled

min læge siger det er ikke noget problem for mig

Anmeld

19. februar 2011

Rockertand

Jeg tror altså ikke, at krykker tæller med i "fysisk aktivitet, som man ikke plejer at lave" - det er sandsynligt sådan noget med ikke at løbe 5 km, hvis du ikke er vant til at løbe.

- ellers må du i en kørestol

Anmeld

19. februar 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Lisbeth

ved ikke om det er smart, men jeg ville helt sikker gå videre med forløbet fordi jeg ikke kunne holde mere ventetid ud tror heller ikke det krykker tæller er et problem, men synes også du skal forsøge at spørge klinikken hvad de mener

Anmeld

20. februar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

De skal nok hjælpe dig op på bruksen... Og du får da mulighed for at slappe af... Under sygemeldingen... Hvis ikke du er sygemeldt, ville jeg vente... Er du, go for it...

Jeg er ikke sygemeldt.. Endnu.. Overvejer det, så vi ikke behøver udskyde projekt baby.. Det er f... et dårligt tidspunkt at brække foden

Hvordan går det med dig?

Anmeld

20. februar 2011

Lisbeth1985

fnuggi skriver:

jeg ville ringe og spørge hvad de syntes du skal da jeg selv hopper en del rundt på krygger da jeg har hybermobil knæled

min læge siger det er ikke noget problem for mig

Det er godt at høre, at du ikke har haft problemer, selvom du har været på krykker Er ret bekymret for, hvad der skal ske

Anmeld

20. februar 2011

Lisbeth1985

Rockertand skriver:

Jeg tror altså ikke, at krykker tæller med i "fysisk aktivitet, som man ikke plejer at lave" - det er sandsynligt sådan noget med ikke at løbe 5 km, hvis du ikke er vant til at løbe.

- ellers må du i en kørestol

Det kunne selvfølgelig løse problemet

Anmeld

20. februar 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

ved ikke om det er smart, men jeg ville helt sikker gå videre med forløbet fordi jeg ikke kunne holde mere ventetid ud tror heller ikke det krykker tæller er et problem, men synes også du skal forsøge at spørge klinikken hvad de mener

Jeg må snakke med dem til scanningen i morgen.. Og så kunne en sygemelding måske være en løsning..

Hvordan går det hos dig?

Anmeld

20. februar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Jeg er ikke sygemeldt.. Endnu.. Overvejer det, så vi ikke behøver udskyde projekt baby.. Det er f... et dårligt tidspunkt at brække foden

Hvordan går det med dig?

Ja øv tidspunkt, men er sikker på i nok skal få det løst...

Her går det godt tak, venter på at kunne komme igang igen...  Er lige ved at være færdig med første pakke p-piller... Så om ca. en md. kan vi komme igang igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.