overtale min kæreste !! :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Mette+Mathias

Ramon skriver:

Hey allesammen

jeg er en fyr der ELSKER at rejse, MEN!!

jeg vil ha' min kæreste med, men hun vil bare ik med ! pga. vores datter men jeg vil så gerne, har aldrig været på ferie i hele mit liv, så er ret desperat

kan i komme med nogle hint til hvordan jeg kan overtale hende,

eller er det for tidligt at tage af sted, i ca. 1-2 uger. til sommer

Find et sted som er superbørnevenligt, med børnepool, børneseng på værelset osv. - for jeg går naturligvis ud fra at du mener i alle 3 skal afsted?

Vis det til hende, - billeder af den lækre pool, fortæl om de gode ting der er til barnet og lur mig, om ikke hun får lyst til lidt varme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Mette+Mathias

Maggieh skriver:

MIN forklaring dvs. hans dame ..

Vores datter er i sommer 8 måneder, og han mener at vi skal rejse UDEN hende, fordi at han gerne vil for det første ud at rejse og for det andet vil han gerne have mig for sig selv hehe .

Hun er MEGET vandt til at være sammen med sin mormor, men ligefrem 1-2 UGER væk fra hende det tror jeg slet slet slet ikke jeg vil klare endnu .. og at tage afsted ca en weekend tror jeg ikke vil betale sig, da vi bor på færøerne og det er PISSE dyrt at rejse herfra..

at tage hende med? der tænker jeg at det vil være mere besvær end behag.. men i kan måske fortælle mig noget positivt om det med at have barn med ud og rejse?

Så kan jeg DÆLME godt forstå dig!!! Man rejser IKKE fra så lille et barn, - jeg kunne ikke engang finde på en enkelt overnatning når barnet er så lille.

I kan selvfølgelig sagtens have hende med, men det bliver ferie på en anden måde, så det må man enten kunne acceptere eller også vente et par år )

Anmeld

20. februar 2011

Ramon

Naannaa87 skriver:

Ahaaaa .. det lød så bare sjovt ud som du havde beskrevet det

Har desværre ingen fantastiske råd til dig, men jeg krydser fingre for at du får overtalt hende til at tage med

jaa jeg gad bare ik at skrive så meget, så jeg skrev bare det jeg syntes skulle stå 

men tak tak

Anmeld

20. februar 2011

MHS

Kære lille familie.

Selvfølgelig skal begge ha´lyst til at rejse med et lille barn. Har man det, kan det som tidligere beskrevet sagtens lade sig gøre.

På ferie har man god tid, man har ingen huslige opgave, ingen vasketøj mm. Der er god tid til at nyde hinanden og den llille kærligheds gevinst man har "på slæb"

Vælger man som vi storby ferie kan man let få alt hvad man mangler til en baby - incl. at der er gode shopping muligheder (både til mor og datter) (en rigtig god overtalelses mulighed!?)

Så har i lyst, så se bare at komme i gang med at pakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.