overtale min kæreste !! :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Bondepigen

Naannaa87 skriver:

Det kunne selvfølgelig være synes bare det så underligt ud

Ja, men det er nok heller ikke grunden. Men man kan jo godt have en ide om, at man vil elske at rejse, selv om man ikke har rejst... Det er der vel flere der har det sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Na-Wi

bondepigen skriver:

Ja, men det er nok heller ikke grunden. Men man kan jo godt have en ide om, at man vil elske at rejse, selv om man ikke har rejst... Det er der vel flere der har det sådan...

hehe nej man ved aldrig

Anmeld

19. februar 2011

Magsen

MIN forklaring dvs. hans dame ..

Vores datter er i sommer 8 måneder, og han mener at vi skal rejse UDEN hende, fordi at han gerne vil for det første ud at rejse og for det andet vil han gerne have mig for sig selv hehe .

Hun er MEGET vandt til at være sammen med sin mormor, men ligefrem 1-2 UGER væk fra hende det tror jeg slet slet slet ikke jeg vil klare endnu .. og at tage afsted ca en weekend tror jeg ikke vil betale sig, da vi bor på færøerne og det er PISSE dyrt at rejse herfra..

at tage hende med? der tænker jeg at det vil være mere besvær end behag.. men i kan måske fortælle mig noget positivt om det med at have barn med ud og rejse?

Anmeld

19. februar 2011

Kvindemin

Maggieh skriver:

MIN forklaring dvs. hans dame ..

Vores datter er i sommer 8 måneder, og han mener at vi skal rejse UDEN hende, fordi at han gerne vil for det første ud at rejse og for det andet vil han gerne have mig for sig selv hehe .

Hun er MEGET vandt til at være sammen med sin mormor, men ligefrem 1-2 UGER væk fra hende det tror jeg slet slet slet ikke jeg vil klare endnu .. og at tage afsted ca en weekend tror jeg ikke vil betale sig, da vi bor på færøerne og det er PISSE dyrt at rejse herfra..

at tage hende med? der tænker jeg at det vil være mere besvær end behag.. men i kan måske fortælle mig noget positivt om det med at have barn med ud og rejse?

Kan godt forstå du ikke ville afsted uden hende da
Havde jeg aldrig gjort... Men smag og behag.

Jeg havde ikke rejst med så lille en baby, man er tvunget til at beherske sine behov. Celina var med ude at rejse første gang da hun var 1½, og der var MEGET at se til. Men stadig hyggeligt

Knus

Anmeld

19. februar 2011

Magsen

Chritinap skriver:

Kan godt forstå du ikke ville afsted uden hende da
Havde jeg aldrig gjort... Men smag og behag.

Jeg havde ikke rejst med så lille en baby, man er tvunget til at beherske sine behov. Celina var med ude at rejse første gang da hun var 1½, og der var MEGET at se til. Men stadig hyggeligt

Knus

precis !! tror bare det er noget HELT andet når man er far..

Det er også det jeg tænker, ej tænker lidt, det er nok nemmere at have hende med nu end det er til næste år, nu kan man i det mindste holde styr på hvor hun er, da hun ikke kan komme nogle steder selv

Anmeld

19. februar 2011

Ramon

FrkT skriver:

Jeg er lidt forvirret. Du skriver at du er en fyr der elsker at rejse. Men samtidig skriver du også at du aldrig har været ude at rejse i hele dit liv.... det modsiger jo meget hinanden.

Men som de andre siger, foreslå et sted I kan have den lille med måske?

altså jeg har været i Holland en gang med fodbold's rejse

men det tæller jeg ik rigtigt med

så faktisk har jeg det på fornemelsen hvordan det er

Anmeld

19. februar 2011

Ramon

Naannaa87 skriver:

Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvordan kan du elske at rejse hvis du aldrig nogensinde har været på ferie ?

haha

neej jeg har på en måde været ude og rejse

det var bare med et fodbold hold så jeg kunne egentlig ik helt selv bestemme hvad jeg ville lave, eftersom at vi ik måtte forlade hotellet..

Anmeld

19. februar 2011

FrkT

Ramon skriver:

altså jeg har været i Holland en gang med fodbold's rejse

men det tæller jeg ik rigtigt med

så faktisk har jeg det på fornemelsen hvordan det er

Så giver det mere mening 

Anmeld

19. februar 2011

Ramon

FrkT skriver:

Så giver det mere mening 

hehe godt så

Anmeld

19. februar 2011

Na-Wi

Ramon skriver:

haha

neej jeg har på en måde været ude og rejse

det var bare med et fodbold hold så jeg kunne egentlig ik helt selv bestemme hvad jeg ville lave, eftersom at vi ik måtte forlade hotellet..

Ahaaaa .. det lød så bare sjovt ud som du havde beskrevet det

Har desværre ingen fantastiske råd til dig, men jeg krydser fingre for at du får overtalt hende til at tage med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.