overtale min kæreste !! :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Ramon

Hey allesammen

jeg er en fyr der ELSKER at rejse, MEN!!

jeg vil ha' min kæreste med, men hun vil bare ik med ! pga. vores datter men jeg vil så gerne, har aldrig været på ferie i hele mit liv, så er ret desperat

kan i komme med nogle hint til hvordan jeg kan overtale hende,

eller er det for tidligt at tage af sted, i ca. 1-2 uger. til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Kløver

Ramon skriver:

Hey allesammen

jeg vil ha' min kæreste med, men hun vil bare ik med ! pga. vores datter men jeg vil så gerne, har aldrig været på ferie i hele mit liv, så er ret desperat

det kommer jo an på hvad man synes, og hvor gammel den bette er, men i kan jo finde noget som evt passer jer begge, der findes jo meget gennem selskaber, som er børnevenligt, og kommer jo også an på hvor langt i vil væk, der er jo mange muligheder, om man vil i sommerhus, hyggetur i norden, sydpå eller ? i kunne jo snakke om, hvad i kunne gå med til, og hvad pengene er til, i skal jo begge have det godt med det, og føle jer trygge når i er afsted

Håber i finder den ferie der passer bedst til jer og guldklumpen

rigtig god tur

Anmeld

19. februar 2011

Alberts/

hvis hun ikk vil pga jeres  datter er det fordi hun ikk er klar til at være væk fra hende, det er meget svært for en mor(:

kunne i evt finde et børne venligt sted?(: så betten kunne komme med?

Anmeld

19. februar 2011

FrkT

Jeg er lidt forvirret. Du skriver at du er en fyr der elsker at rejse. Men samtidig skriver du også at du aldrig har været ude at rejse i hele dit liv.... det modsiger jo meget hinanden.

Men som de andre siger, foreslå et sted I kan have den lille med måske?

Anmeld

19. februar 2011

MHS

Det kan sagtens lade sig gøre at rejse med en baby. Min mand og jeg var i Rom med vores 4 mdr gamle datter (det var i slutningen af juni - så varmt). Da hun var 7 mdr. var vi alle 3 i Paris. Da hun var 15 mdr. var vi igen i italien... Men det kræver selvfølgelig at man rejser på barnets præmisser. Vi havde en god klapvogn m kaleche med, som kunne lægges helt ned. De første 2 gange havde vi lejet en lejlighed, det var i sær godt da hun var 7 mdr, og ikke blev ammet ret meget mere. Man kan jo starte med en kort rejse periode for at se om alle trives med det.

Forhåbentlig god rejse til jer alle 3

Anmeld

19. februar 2011

Pige2009

Ramon skriver:

Hey allesammen

Jeg synes da bare I skal tage afsted. Det er ingen undskyldning, at I har en datter. Laura var 9 mdr., da jeg selv havde hende med en uge i Bulgarien og der var ingen problemer

Anmeld

19. februar 2011

Bondepigen

Måske er din kæreste bare ikke mentalt klar.... Det tager tid at vænne sig til barnets rytme osv... Hvis hun står mest med barnet, så forstår jeg hende godt, for så kan det være hun tænker det bliver mere anstrengende end hyggeligt...

Anmeld

19. februar 2011

Na-Wi

Ramon skriver:

Hey allesammen

Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvordan kan du elske at rejse hvis du aldrig nogensinde har været på ferie ?

Anmeld

19. februar 2011

Bondepigen

Naannaa87 skriver:

Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvordan kan du elske at rejse hvis du aldrig nogensinde har været på ferie ?

Det kan da være, han har været på arbejde i udlandet, men ikke holdt ferie... Hihi..

Anmeld

19. februar 2011

Na-Wi

bondepigen skriver:

Det kan da være, han har været på arbejde i udlandet, men ikke holdt ferie... Hihi..

Det kunne selvfølgelig være synes bare det så underligt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.