Skouboe skriver:
Som I sikkert allesammen ved har jeg MS (sclerose) og jeg render derfor til en masse prøver og behandlinger osv i tide og utide.
Jeg får hver 2-3 måned taget et helt batteri blodprøver og skal i forbindelse med min månedlige behandling svare på et række spørgsmål vedr. hukommelse, kognitive evner osv, osv..
Jeg fik så taget (endnu) en række blodprøver i januar, og normalt hører jeg sjældent svaret, og ofte interesserer det mig heller ikke synderligt. Jeg interesserer mig primært for at antistof prøven er negativ, hvilket betyder at jeg kan fortsætte med min medicin uden problemer. Ellers får jeg besked ved mine neurolog samtaler, hvis der er noget der skiller sig ud.
Nu har jeg så lige fået brev fra min neurolog om at de i Januar har målt mit vitamin D3 indhold i blodet og det var 17 nmol/l, hvor det hos sclerosepatienter skal ligge mellem 50 og 100 og helst nær 100!
Ordren lyder derfor på at tage 75 mikrogram D3 vitamin dagligt de næste 3 måneder, og så skal det måles igen hos egen læge.
Så tror da pokker at jeg er ved at vælte af træthed...

(når man lige fraregner at Silja nu har betændelse i begge ører igen og igen nu sover 45 minutter ad gangen om natten, og manden er på vej til Roskilde efter endnu en omgang antibiotika øredråber til hende... 
Det er da godt de tjekker det så grundigt! Håber du kan mærke en kæmpe forskel når de begynder at hjælpe - og krydser fingre for Siljas ører snart bliver bedre