Fik lige et mindre chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Det finder jeg ud af... jeg har først fået brevet i dag, og jeg havde tilfældigvis nogle piller i huset fordi jeg havde overvejet at tage ekstra, men var blevet lidt kylling igen, fordi jeg synes de virkede meget stærke.. Det gjorde de så ikke, så nu spiser jeg dem, sammen med en vitaminpille, så jeg ikke kommer til at mangle et eller andet andet.

Jeg håber for dig at du hurtigt kommer på toppen igen! Og hvordan går det med hende den lille? Hvor er det synd der hele tiden er noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Jeg håber for dig at du hurtigt kommer på toppen igen! Og hvordan går det med hende den lille? Hvor er det synd der hele tiden er noget

Jamen lige nu sover hun....

Betændelsen render ud af begge ører, men ellers har hun det nogenlunde. Hun sover stadigt rigtigt dårligt, især om natten.

Nu har jeg dryppet hendes ører med de stærke øredråber og givet hende en panodil stikpille, og så håber jeg at vi begge får noget ro i nat.

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Jamen lige nu sover hun....

Betændelsen render ud af begge ører, men ellers har hun det nogenlunde. Hun sover stadigt rigtigt dårligt, især om natten.

Nu har jeg dryppet hendes ører med de stærke øredråber og givet hende en panodil stikpille, og så håber jeg at vi begge får noget ro i nat.

Årrrh lille pus

Anmeld

19. februar 2011

msax

Jeg har virkelig så ondt af dig - ikke at det hjælper en skid - men syntes du er for sej at du kan holde dig oppe med så lidt søvn og D-vitamin.

SMIL fra Mette

Anmeld

20. februar 2011

Bondepigen

Skouboe skriver:

Jeg er også glad for at de fangede det.

Jeg skal til at starte på tage 3x25 mikrogram dagligt (selvom jeg vælger at tage 2x35mikrogram og så en almindelig vitaminpille med 5 mikrogram, fordi det er hvad jeg har i huset.)

Ok, så skal det nok hurtigt ryge opad... Men det er utroligt så forskelligt læger ser på, hvor hurtigt det skal gå. Min storebror skulle have 4x25 mg om dagen, og vi skulle kun have 2x25... Men op kom det da, stille og roligt... Det er frygteligt at være så trææt... Jeg kunne sidde og skrive et svar til nogen herinde, pg så faldt jeg i søvn midt i det... Det har jeg godt nok aldrig prøvet hverken før eller siden...

Anmeld

20. februar 2011

KWL

Ja, hold da op. Hvor længe går der før du kan mærke at du tager mere så??

Anmeld

20. februar 2011

Skouboe

Kristinewl skriver:

Ja, hold da op. Hvor længe går der før du kan mærke at du tager mere så??

Det ved jeg faktisk ikke.. Det må jeg lige forske lidt i.. Nogen her der ved det?

Anmeld

20. februar 2011

Karo

Hold da op Pernille

Martin har en fejl på sine nyrer og han går også til kontrol. Det resultere i at han engang imellem kommer på en binyrebakhormon kur i et års tid og når så hans værdier er tilbage på rette kurs trappes han ud af det. Så jeg er stor fan af kontroller

Rigtig godt de fandt ud af det, og så må vi håbe at det hjælper lidt på trætheden.

Anmeld

20. februar 2011

Lilac

Skouboe skriver:

Som I sikkert allesammen ved har jeg MS (sclerose) og jeg render derfor til en masse prøver og behandlinger osv i tide og utide.

Jeg får hver 2-3 måned taget et helt batteri blodprøver og skal i forbindelse med min månedlige behandling svare på et række spørgsmål vedr. hukommelse, kognitive evner osv, osv..

Jeg fik så taget (endnu) en række blodprøver i januar, og normalt hører jeg sjældent svaret, og ofte interesserer det mig heller ikke synderligt. Jeg interesserer mig primært for at antistof prøven er negativ, hvilket betyder at jeg kan fortsætte med min medicin uden problemer. Ellers får jeg besked ved mine neurolog samtaler, hvis der er noget der skiller sig ud.

Nu har jeg så lige fået brev fra min neurolog om at de i Januar har målt mit vitamin D3 indhold i blodet og det var 17 nmol/l, hvor det hos sclerosepatienter skal ligge mellem 50 og 100 og helst nær 100!

Ordren lyder derfor på at tage 75 mikrogram D3 vitamin dagligt de næste 3 måneder, og så skal det måles igen hos egen læge.

Så tror da pokker at jeg er ved at vælte af træthed...

(når man lige fraregner at Silja nu har betændelse i begge ører igen og igen nu sover 45 minutter ad gangen om natten, og manden er på vej til Roskilde efter endnu en omgang antibiotika øredråber til hende... 

Det er da godt de tjekker det så grundigt! Håber du kan mærke en kæmpe forskel når de begynder at hjælpe - og krydser fingre for Siljas ører snart bliver bedre 

Anmeld

21. februar 2011

lion

Ja alle burde få tjekket deres d-vitamin i kroppen en gang om året.

Jeg håber at d vitaminerne hjælper og hutrtigt.

Hvor er det kedeligt at Silja har noget med ørerne igen. Jeg håber hun også snart bliver rask og fan af sammenhængende søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.