Når barnets far er død!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Så er han da godt nok fedtet synes jeg.

Det er hvad han kan slippe med...det samfundet har sat som beløbet fædrene skal give....ja, det dækker intet, men han kunne ikke drømme om at give mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Lillefe

Det er hvad han kan slippe med...det samfundet har sat som beløbet fædrene skal give....ja, det dækker intet, men han kunne ikke drømme om at give mere...

Ja det læste jeg lige... og det dækker ikke just en tre retters menu...

Anmeld

19. februar 2011

Bondepigen

SussieThyssen skriver:

der står på kommunens hjemmeside, at hvis den ene forældre er død, så kan man ikke

sorry, mener ikke gennem kommunen, men statsforvaltningen... tror altså du kan få på en eller anden måde....

Anmeld

19. februar 2011

eElak

Hey søde. Har du overvejet at søge et legat til at få dækket nogle af omkostningerne til festen?

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

bondepigen skriver:

sorry, mener ikke gennem kommunen, men statsforvaltningen... tror altså du kan få på en eller anden måde....

Jo det er også skrevet om...længere oppe

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

KaLee skriver:

Hey søde. Har du overvejet at søge et legat til at få dækket nogle af omkostningerne til festen?

Næ..det har jeg godt nok ikke...meen så langt synes jeg nu heller ikke jeg vil gå...vi klarer os nok også endda..men nu vil jeg da lige bruge noget krudt på at få reglerne og mulighederne på plads..om ikke andet, så kunne det jo være, at andre herinde kunne komme i en lignende situation og kan bruge oplysningerne.

Vi skal jo heller ikke holde nogen stor fest, blot lidt for familien, da han ikke vil have det helt vildt store, sådan som hans to søstre fik.
Men ideen er da bestemt ikke værd at afvise.
Der er jo nogle, der har meget store familier, så der kan det jo virkeligt blive et stort proplem rent økonomisk, også selvom man ikke vil have en af de store vilde fester, så løber det jo altid op.

Anmeld

19. februar 2011

Bondepigen

SussieThyssen skriver:

Jo det er også skrevet om...længere oppe

Åh ok, det har jeg ikke set... sorry

Anmeld

20. februar 2011

mortil3trustrup

SussieThyssen skriver:

Når barnets far er død, og man skal holde non-firmationsfest for barnet...hvad gør man så??
Kan man søge tilskud hos kommunen eller statsamtet..eller hvordan??
Der er vist også noget med, at man kan søge overformynderiet om tilskud...eller??
Nogen der er en wiss på disse områder og som kan fortælle mig hvad man gør, hvordan og hvorledes??

Kærligst
Sussie

Mener du kan søge mødre hjælpen om hjælp.. Prøv det. Det er da det værd.

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

mortil3trustrup skriver:

Mener du kan søge mødre hjælpen om hjælp.. Prøv det. Det er da det værd.

Tak for råd...men SÅ drastisk vil jeg nu ikke gå til værks...de har såmænd brug for alle deres penge..der er trods alt mange, der er langt dårligere stillet end vi er...og så er det bedre at en anden kan få glæde af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.