Når barnets far er død!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.521 visninger
28 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

SussieThyssen

Når barnets far er død, og man skal holde non-firmationsfest for barnet...hvad gør man så??
Kan man søge tilskud hos kommunen eller statsamtet..eller hvordan??
Der er vist også noget med, at man kan søge overformynderiet om tilskud...eller??
Nogen der er en wiss på disse områder og som kan fortælle mig hvad man gør, hvordan og hvorledes??

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Når barnets far er død, og man skal holde non-firmationsfest for barnet...hvad gør man så??
Kan man søge tilskud hos kommunen eller statsamtet..eller hvordan??
Der er vist også noget med, at man kan søge overformynderiet om tilskud...eller??
Nogen der er en wiss på disse områder og som kan fortælle mig hvad man gør, hvordan og hvorledes??

Kærligst
Sussie

Har sat et link i den anden tråd...du kan ikke få noget.

Og så var den også her...google er din ven...

http://www.nyborg.dk/Borger/BoernPasning/Tilskud/Konfirmationsbeklaedningsbidrag

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Og så var den også her...google er din ven...

http://www.nyborg.dk/Borger/BoernPasning/Tilskud/Konfirmationsbeklaedningsbidrag

Tror der er nogle andre veje man skal gå..men tak søde.

Anmeld

19. februar 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Og så var den også her... google er din ven...

Jaa, det er også mit motto

Anmeld

19. februar 2011

Lillefe

Tror der er nogle andre veje man skal gå..men tak søde.

Æv så kan du ikke få det.. det er da egentligt tarveligt.. hmm... man burde da kunne få det selvom faren er død.. hmm.. men meget rart at vide at man kan søge om den slags.. Kan da være vi skal søge om det når den store skal konfirmeres..

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

Perl skriver:

Æv så kan du ikke få det.. det er da egentligt tarveligt.. hmm... man burde da kunne få det selvom faren er død.. hmm.. men meget rart at vide at man kan søge om den slags.. Kan da være vi skal søge om det når den store skal konfirmeres..

Jeg tror, der er noget med stasamtet eller overformynderiet...men må jo selv gå i dybden med det..og skal gerne lægge en tråd ud om det, når jeg har fået styr på det.

Anmeld

19. februar 2011

Lady Marion <3

Nop du kan intet hjælp få   Jeg kunne intet få overhoved til konfirmation sidste år ,, Grunden til man kan få hjælp som fraskilt er pga de trækker pengene ud fra faderen ..

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

Muffi<3 skriver:

Nop du kan intet hjælp få   Jeg kunne intet få overhoved til konfirmation sidste år ,, Grunden til man kan få hjælp som fraskilt er pga de trækker pengene ud fra faderen ..

Hmm..tror jeg vil spørge vores familieadvokat...han må vel kunne undersøge det til bunds.
Det kan da ikke passe at hvis der kun er en forældre, at det så skal gå ud over barnet.
Nu er det vist blevet en principsag for mig..ikke fordi jeg VIL have noget, men fordi det ikke kan være rimeligt, rent generelt.

Anmeld

19. februar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Hmm..tror jeg vil spørge vores familieadvokat...han må vel kunne undersøge det til bunds.
Det kan da ikke passe at hvis der kun er en forældre, at det så skal gå ud over barnet.
Nu er det vist blevet en principsag for mig..ikke fordi jeg VIL have noget, men fordi det ikke kan være rimeligt, rent generelt.

Får du egentlig børnepenge fra kommunen nu faderen er død eller?

Anmeld

19. februar 2011

Bondepigen

SussieThyssen skriver:

Jeg tror altså godt du kan få noget...man kan da søge alm. Børnebidrag hos kommunen så vidt jeg kan læse mig frem til, så kan man vel for pokker osse søge om konfirmations/ beklædningsbidrag hos kommunen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.