NinaE skriver:
Mit spørgsmål er... skal baby sove i sengen..... når faren ligger meget uroligt 
Jeg mener som udgangspunkt, at barnet har godt af at sove sammen med sine forældre i de første par måneder. Men min kæreste er meget bange for, at han kommer til at ligge sig oven på den, eller på anden måde gøre den skade.
Og selvom jeg siger, at man ubevidst ved barnet er der, selvom man sover, så synes han stadig det er en dårlig idé. Han begrunder det med, at han også kommer til at give mig albuer i hovedet.... og det er faktisk rigtig nok. Så sent som i nat fik jeg både en hånd og en albue i ansigtet 
Hvor har jeres børn sovet i den første tid?
Mine har altid sovet i deres kurv, som så har stået nede i deres seng.
Jeg har ganske enkelt ikke ville have dem til at sove i min seng.
lad gå med at de som noget større har faldet i søvn i min seng, men dele seng med dem ville jeg ikke.
Dels sover jeg utroligt dårligt selv, hvis jeg ikke har luft omkring mig (jeg sover aldrig i ske..kan godt ligge og hygge mig og slumre..men sove så tæt...nix) og så ville jeg overhovedet ikke kunne lukke et øje af skræk for at komme til at ligge på babyen, for når jeg sover, så sover jeg som en død.
Jeg har selv en mand, der er vildt urolig når ham sover, og hvad jeg ikke har fået af blå mærker og buler er ikke småting, så jeg kan godt forstå din mand.
Stil jeres baby's seng ved siden af eller for fodenden af jeres seng i de første uger, så sover den lille lige så trygt og godt der, som nede hos jer i sengen.

Kærligst
Sussie
Anmeld