Hjælp - ansøgning til børnehave skrevet af en nybegynder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Dinna88

nutche skriver:

her i byen har de førskolebørn i sfo fra april til august. kan godt ske at hun har ret med hensyn til vuggestuen.... men du kan jo altid prøve.

her i kommunen er der ansættelses stop, plus diverse nedskæringer.... så det kræver virkelig noget at komme ind.

Hm. Men jeg kan jo stadig søge i vuggestuerne og SFO'erne
Jeg kender tre lige nu der bare er blevet ansat sådan, de havde ikke en gang skrevet ansøgninger. Måske har de noget at gøre med at det er billigere arbejdskraft når det er ufadlært?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Lone Jakobsen

Dinna88 skriver:

Jeg kender tre lige nu der bare er blevet ansat sådan, de havde ikke en gang skrevet ansøgninger. Måske har de noget at gøre med at det er billigere arbejdskraft når det er ufadlært?? 

måske i ikke har ansættelses stop i jeres kommune?

for her skærer de ned, og alle børnehaver kører med et minimum af personale.

Anmeld

18. februar 2011

Tullemor82

Jeg har siddet med ved ansættelser af flere omgange, som repræsentant for forældrebestyrelsen, har også ansat leder og klyngeleder, du må gerne sende din ansøgning til mig så kigger jeg den igennem

julie@toolix.dk

Anmeld

18. februar 2011

Snefnug1984

Dinna88 skriver:

En medhjælper får samme løn uanset hvor gammel man er osv. Man er altid ufaglært som medhjælper medmindre man er pgu eller lign. Og de ansættes ikke i alm. medhjælperstillinger

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

Snefnug26 skriver:

En medhjælper får samme løn uanset hvor gammel man er osv. Man er altid ufaglært som medhjælper medmindre man er pgu eller lign. Og de ansættes ikke i alm. medhjælperstillinger

Okay

Anmeld

18. februar 2011

Tullemor82

Har skrevet til dig herinde

Anmeld

18. februar 2011

Henriette1973

Snefnug26 skriver:

Jeg må som pædagog også desværre sige, at man kan være nok så kreativ og møde personligt op, men hvis det er en uopfordret ansøgning, vil man sjældent få et job. Man kan ofte blive skrevet på vikarlisten, men da der bl.a. er ansættelsesstop i mange kommuner i øjeblikket, er det ikke dén måde man får et job på - man skal helst søge opslåede stillinger indenfor dette område. Vi får altså SÅ MANGE uopfordret ansøgninger hver eneste uge og dem kan vi ikke forholde os til i en travl dagligdag

Hej

Jeg har i mit tidligere virke siddet med ansøgninger og været med til at ansætte pædagoger. Det jeg så efter var ikke en kreativ ansøgning, men en seriøs ansøgning, hvor vedkommende havde sat sig ind i hvilket sted stillingen var.

Så mit råd til dig er selvfølgelig at have en ansøgningsmaske, og i den enkelte ansøgning noget der er relevant for den enkelte institution.

Jeg tænker at du godt kan søge stillinger i vuggestuer hvis du er voksen og opgaven ansvarlig. Så betyder din alder ikke så meget

Håber det giver mening ellers skriv og jeg vil gerne uddybe

Held og lykke

Henriette

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

Henriette1973 skriver:

Hej

Jeg har i mit tidligere virke siddet med ansøgninger og været med til at ansætte pædagoger. Det jeg så efter var ikke en kreativ ansøgning, men en seriøs ansøgning, hvor vedkommende havde sat sig ind i hvilket sted stillingen var.

Så mit råd til dig er selvfølgelig at have en ansøgningsmaske, og i den enkelte ansøgning noget der er relevant for den enkelte institution.

Jeg tænker at du godt kan søge stillinger i vuggestuer hvis du er voksen og opgaven ansvarlig. Så betyder din alder ikke så meget

Håber det giver mening ellers skriv og jeg vil gerne uddybe

Held og lykke

Henriette

Okay, ja, det er nemlig det jeg er lidt nervøs for - at jeg så gør en masse ud af at være kreativ men så læser en person det, som går efter det meget seriøse. Jeg synes jeg har fået lavet en nu, med hjælp fra to herinde, som jeg er ret tilfreds med!

Selv vil jeg bestemt mene at jeg er i stand til at arbejde i en vuggestue Og det jeg ikke ved allerede nu, kan jeg jo så lære der. Så jeg vil prøve lykken og også søge i vuggestuer!

Tusinde tak

Anmeld

18. februar 2011

Henriette1973

Okay, ja, det er nemlig det jeg er lidt nervøs for - at jeg så gør en masse ud af at være kreativ men så læser en person det, som går efter det meget seriøse. Jeg synes jeg har fået lavet en nu, med hjælp fra to herinde, som jeg er ret tilfreds med!

Selv vil jeg bestemt mene at jeg er i stand til at arbejde i en vuggestue Og det jeg ikke ved allerede nu, kan jeg jo så lære der. Så jeg vil prøve lykken og også søge i vuggestuer!

Tusinde tak

Det var godt at du har fået lavet noget du er tilfreds med det er det vigtigste 

Held og lykke (igen igen)

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

Henriette1973 skriver:

Det var godt

Held og lykke (igen igen)

Tak tak tak Jeg får helt sikkert brug for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.