Hjælp - ansøgning til børnehave skrevet af en nybegynder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Stumpen

Dinna88 skriver:

Jeg er bare SÅ bange for at virke useriøs!? 

Noget skal du gøre for at fange... Den ene børnehave her i byen søgte en medhjælper og fik 258 ansøgninger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Dinna88

nutche skriver:

tror du det er nok?

husk at personligt fremmøde skulle være bedre end bare at sende den med posten

Jeg ved det ikke? 

Jep, det er uopfordret, så jeg skal traste Randers flad efter børnehaver!

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

Stumpen skriver:

Noget skal du gøre for at fange... Den ene børnehave her i byen søgte en medhjælper og fik 258 ansøgninger...

Shit!!!

Kunne jeg rulle dem sammen med et bånd omkring??

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

sarahb skriver:

nej slet ikke... Det kan da gøres super voksent og kreativt...

Ja. Hm 

Anmeld

18. februar 2011

Lone Jakobsen

Dinna88 skriver:

Jeg ved det ikke? 

Jep, det er uopfordret, så jeg skal traste Randers flad efter børnehaver!

hvad med vuggestuer og sfo-er?

Anmeld

18. februar 2011

Stumpen

Dinna88 skriver:

Shit!!!

Kunne jeg rulle dem sammen med et bånd omkring??

Lige mht det kreative er jeg ikke den bedste at spørge -er ikke så opfindsom.. Men vigtigt er det at du møder op, så de får et ansigt på ansøgningen..

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

nutche skriver:

hvad med vuggestuer og sfo-er?

Well, en kvinde sagde til mig at vuggestuer nok ville afvise fordi jeg er så ung, fordi det er så små børn der er der. Men SFO'er er jeg også interesseret i, men det er jo først fra kl. 12, og jeg vil gerne arbejde fuldtid

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

Stumpen skriver:

Lige mht det kreative er jeg ikke den bedste at spørge -er ikke så opfindsom.. Men vigtigt er det at du møder op, så de får et ansigt på ansøgningen..

Okay. Jeg har helt sikkert tænkt mig at møde op personligt med den!

Anmeld

18. februar 2011

Snefnug1984

Jeg må som pædagog også desværre sige, at man kan være nok så kreativ og møde personligt op, men hvis det er en uopfordret ansøgning, vil man sjældent få et job. Man kan ofte blive skrevet på vikarlisten, men da der bl.a. er ansættelsesstop i mange kommuner i øjeblikket, er det ikke dén måde man får et job på - man skal helst søge opslåede stillinger indenfor dette område. Vi får altså SÅ MANGE uopfordret ansøgninger hver eneste uge og dem kan vi ikke forholde os til i en travl dagligdag

Anmeld

18. februar 2011

Lone Jakobsen

Dinna88 skriver:

Well, en kvinde sagde til mig at vuggestuer nok ville afvise fordi jeg er så ung, fordi det er så små børn der er der. Men SFO'er er jeg også interesseret i, men det er jo først fra kl. 12, og jeg vil gerne arbejde fuldtid

her i byen har de førskolebørn i sfo fra april til august. kan godt ske at hun har ret med hensyn til vuggestuen.... men du kan jo altid prøve.

her i kommunen er der ansættelses stop, plus diverse nedskæringer.... så det kræver virkelig noget at komme ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.