er det bare mig????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Århhh er i vildrede!!!!!!!!

prøver at gøre det kort

Nå. men min mand og jeg har været sammen i 10 år vi har hus bil fælles kontoer osv og 2 piger sammen vi går begge på arb, han tjener dog ca. 3500 udbetalt mere end jeg hver mdr. vi har købt for 4 år siden en ny bil sammen og den mener han så NU er hans ja han sagde faktisk i banken at det var hans, vi har lige langt på arb. begge jeg cykler han har bilen hvis der er snestorm cykler jeg bilen er hjemme i går skulle mig og pigerne 0 år 2 år til noget i hallen med dp mor vi gik 2 km til bussen 2 km til hallen og det samme da vi skulle hjem igen i snestorm...  MENNN regningerne på rep. på bilen mener han så er vores og diesel regning også han betaler ca. 3500 mere til bugdet h. mdr. og vi lever og betaler så regninger køber tøj sparer op osv. for mine rester opsparingen har så betalt 25000kr på at rep. bilen............

kan i følge mig eller blev det alt for rodet??

Det sys jeg er noget være PJAT fra hans side.. I har været sammen i ti år og har valgt få børn sammen . Så vælger man jo ligesom være fælles om alting selvom han tjener mere end dig...

Herhjemme er bilen også MIN på papir da jeg havde den fra før mig og kæresten fandt sammen men derfor har han den da på arb hverdag og jeg kører stort set ikk i den.. Vi afholder fælles udgifter på den osv...

Vi ser begge sådan på det at når vi har valgt stifte familie / bo sammen må vi være fælles om det hele og få det til fungere ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.