Men de dage hvor han ikke bruger den, hvorfor kan du så ikke bruge den (selv om du har en cykel) ? Er det fordi han ikke tillader det?
I såfald er det jo HANS bil og så synes jeg da helt sikkert ikke du skal være med til at betale for reperation osv.
Jeg synes også det kommer an på hvad I aftalte fra starten (inden i købte bilen) På et tidspunkt havde vi også en bil. Det var kæresten der betalte benzin og udgifterne på den (forsikring, afgifter osv) han betalte også hvis den skulle til reperation. Det var atså hans bil. I weekenderne brugte vi den jo så sammen hvis vi skulle besøge venner, eller jeg brugte den til at besøge familie osv. MEN jeg havde jo heller ikke betalt noget til bilen.
Da I købte bilen, har du så været med til at betale den? Måske er det også mere sort/hvid hos os, fordi vi har hver vores økonomi og så har vi kun fælles til mad, ferie, vs osv. Ellers kører vi helt vores egen økonomi. Men har man alt fælles er det jo selvfølgelig lidt anderledes. Så jeg tror det kommer an på hvad I fra starten aftalte.
Anmeld