Bare lige lidt bla bla og et par billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

TbCp

Rosa skriver:

Tillykke med de 5 år, og den yderst talentfulde datter 

Tak Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

tro mig! Søren bitcher SÅ meget over det manglende kørekort hver gang jeg nævner Carstens navn - og det er så også i den absolut eneste sammenhæng han kan finde på at sige at jeg godt må køre "hans" bil

Hah!

Det er forøvrigt derfor at Carsten siger at vi jo saaaaagtens kan tage ned til jer og så tager vi bare middagen med!...

Anmeld

18. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Tak tak..

Tuaregen er solgt for længst.... og den nye her er også på gule plader, men med 3 sæder foran. Carsten skiftet biler som andre skifter underbusker!
Lige nu kører vi i en mercedes...

Meningen er at vi vil have to billige biler! Til sommer bliver vores indkomst noget mindre, så vi skal til at spare lidt..

ha ha Land Rover og Mercedes = spare????

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha Land Rover og Mercedes = spare????

Hahahah.. ja okay kan godt se det ikke lige blev forklaret så godt

Landroveren er en gammel veteran sag til ingen penge... og så er det meningen mercedesen skal sælges og vi så skal have en anden billig bil i stedet for

Anmeld

18. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Hahahah.. ja okay kan godt se det ikke lige blev forklaret så godt

Landroveren er en gammel veteran sag til ingen penge... og så er det meningen mercedesen skal sælges og vi så skal have en anden billig bil i stedet for

ha ha nåååååååårh okay, på den måde...

Anmeld

18. februar 2011

Skouboe

Tillykke med dagen. Rune og jeg har 2 års bryllupsdag til sommer. Vi har så også 11 års dag samme dag, men det får mig til at føle mig gammel, så det prøver jeg at ignorere...Hvor er hun bare dygtig til at tegne, hende jeres datter. Herhjemme er Freja også fantastisk produktiv, selvom tegningerne ligner hinanden til forveksling.

Anmeld

18. februar 2011

Skouboe

Tillykke med dagen. Rune og jeg har 2 års bryllupsdag til sommer. Vi har så også 11 års dag samme dag, men det får mig til at føle mig gammel, så det prøver jeg at ignorere...Hvor er hun bare dygtig til at tegne, hende jeres datter. Herhjemme er Freja også fantastisk produktiv, selvom tegningerne ligner hinanden til forveksling.

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Hehe.. 11 år er altså også længe... men i har vel fundet sammen i 15 års-alderen

Anmeld

18. februar 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Hehe.. 11 år er altså også længe... men i har vel fundet sammen i 15 års-alderen

Hvor er du sød... Beklagelig vis ikke. Vi var i 20'erne... Jeg bliver 33 lige om lidt, og manden bliver 36, så vi er ved at være gamle.

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Hvor er du sød... Beklagelig vis ikke. Vi var i 20'erne... Jeg bliver 33 lige om lidt, og manden bliver 36, så vi er ved at være gamle.

33! Det er INGEN alder!!!

Jeg bliver 33 i maj og føler mig meget ung!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.