Bare lige lidt bla bla og et par billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

TbCp

Klitgaard skriver:

Tillykke med dagen hvor er hun bare sej til at tegne hende Livapigen.

Tak tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

TbCp

Vingummien skriver:

kan være hun er super frisk når i ikke er med

Hahaha ja det kan selvfølgelig være

Anmeld

18. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

5 år! Igår havde Carsten og jeg været sammen i 5 år!
GODT HOLDT UD!!!

Jeg føler ikke det er så længe siden vi mødte hinanden. Den anden dag jeg lige sad og tænkte på det var min første tanke at vi havde været sammen en 3 års tid .... men nååå nej... Liva er 3 1/2 så det var jo da vist nok lidt længere tid

5 års dagen blev fejret med at kigge på en Landrover, Carsten måske vil købe og så at passe sygt barn, som igen igår aftes bare græd og græd pga. kløen....

Jeg føler ikke at natten har været så slem... men det er Carsten der har taget tørnen, så måske jeg bare har sovet fra det meste.

Idag kl. 15 går jeg på vinterferie!!! Glæder mig bare!

Og så ville jeg lige vise et par fine tegninger Liva lavede igår, der er nu kommet fingre og tæer på figurerne, og pupiller i øjnene
Sidste billede er af Molly, mine forældres hund
+ blomsterne Carsten kom hjem med igår

tillykke Tina!!!

dejligt med blomster! skal den Rover også være gule plader så?? og så sælger i Tuareqqen? (ja jeg kan godt lide biler.... hihi... og når vi ikke selv har råd at købe en aden må jeg gå op i andres biler)

ej hvor Liva tegner godt!! Molly er fiiiiiiiin!

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Tillykke med de 5 år!

Jeg synes Liva er SÅ dygtig til at tegne. Heroppe er der et galleri der sætter børnetegninger over på lærreder, det kunne være Livas tegninger egne sig perfekt til. og så med en fed rød baggrund på lærredet.

Har de en hjemmeside?

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

5 år mand! I know the feeling og vi har endda nærmest også bryllupsdag samtidig os 4

Scheize jeg synes da godt nok Liva er god til at tegne!!  selvom der er en vis lighed mellem hunden og et fiskeskelet, men alligevel!!!

jeg håber virkelig snart frøkenen er rask - både fordi det er dødsynd for hende, men også så vi kan komme hjem til jer og stene rundt og glo på alle jeres ting og drikke al jeres vin og lege med tøserne og lytte til de to anden verdenskrigsmongoer

Ja det er dæjlig!

Haha... jeg ser fiskeskelettet

Liva har næsten 39 i feber idag og er rigtig slatten!
Men jeg håber meget at det er på retur nu!!!

Carsten var forøvrigt en lille smule træt af at du ikke lige havde fået dig et kørekort, så han og Søren kunne drikke nogle bajere!

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ihhh hvor er det nogle dejlige tegninger! Og så må jeg lige sige at jeg er DØD-misundelig! Du får altid sådan nogle fine buketter af Carsten.

Ja han er god til at overraske med sådan noget
Siden vi blev gift har vi ellers ikke fejret "kæreste-dag", men han synes jeg havde fortjent blomster

Anmeld

18. februar 2011

Rosa

Tillykke med de 5 år, og den yderst talentfulde datter 

Anmeld

18. februar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Ja han er god til at overraske med sådan noget
Siden vi blev gift har vi ellers ikke fejret "kæreste-dag", men han synes jeg havde fortjent blomster

Dejligt!!!!!

Anmeld

18. februar 2011

oo

TbCp skriver:

Ja det er dæjlig!

Haha... jeg ser fiskeskelettet

Liva har næsten 39 i feber idag og er rigtig slatten!
Men jeg håber meget at det er på retur nu!!!

Carsten var forøvrigt en lille smule træt af at du ikke lige havde fået dig et kørekort, så han og Søren kunne drikke nogle bajere!

tro mig! Søren bitcher SÅ meget over det manglende kørekort hver gang jeg nævner Carstens navn - og det er så også i den absolut eneste sammenhæng han kan finde på at sige at jeg godt må køre "hans" bil

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

tillykke Tina!!!

dejligt med blomster! skal den Rover også være gule plader så?? og så sælger i Tuareqqen? (ja jeg kan godt lide biler.... hihi... og når vi ikke selv har råd at købe en aden må jeg gå op i andres biler)

ej hvor Liva tegner godt!! Molly er fiiiiiiiin!

Tak tak..

Tuaregen er solgt for længst.... og den nye her er også på gule plader, men med 3 sæder foran. Carsten skiftet biler som andre skifter underbusker!
Lige nu kører vi i en mercedes...

Meningen er at vi vil have to billige biler! Til sommer bliver vores indkomst noget mindre, så vi skal til at spare lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.