Bare lige lidt bla bla og et par billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

otlitrom

Tillykke med årsdagen. En MEGET flot buket du har fået!

Hvir er Liva bare dejlig til at tegne. Er det onkel Morten der er den runde mand? Der trak jeg på smilebåndet. Jeg elsker børns simple tegninger! De kan noget Poul Pava ikke kan

Og god ferie! er slet ikke misundelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Bondepigen

Hjertelig tillykke med dagen i går!

Fiiine tegninger!

Anmeld

18. februar 2011

Klitgaard

Tillykke med dagen hvor er hun bare sej til at tegne hende Livapigen.

Anmeld

18. februar 2011

Vingummien

TbCp skriver:

Ja den er god... især fordi det ikke sker så tit

kan være hun er super frisk når i ikke er med

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

.

Tillykke med de 5 år!

Jeg synes Liva er SÅ dygtig til at tegne. Heroppe er der et galleri der sætter børnetegninger over på lærreder, det kunne være Livas tegninger egne sig perfekt til. og så med en fed rød baggrund på lærredet.

Anmeld

18. februar 2011

oo

5 år mand! I know the feeling og vi har endda nærmest også bryllupsdag samtidig os 4

Scheize jeg synes da godt nok Liva er god til at tegne!!  selvom der er en vis lighed mellem hunden og et fiskeskelet, men alligevel!!!

jeg håber virkelig snart frøkenen er rask - både fordi det er dødsynd for hende, men også så vi kan komme hjem til jer og stene rundt og glo på alle jeres ting og drikke al jeres vin og lege med tøserne og lytte til de to anden verdenskrigsmongoer

Anmeld

18. februar 2011

Barbamama

Ihhh hvor er det nogle dejlige tegninger! Og så må jeg lige sige at jeg er DØD-misundelig! Du får altid sådan nogle fine buketter af Carsten.

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Stort tillykke med de 5 år og den dejlige mand som kommer med blomster! 

Det er bare sådan nogle fine tegninger Liva har lavet - synes hun er dygtig til at tegne, hendes alder taget i betragtning!

Tak tak

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

kitty skriver:

Tillykke med årsdagen. En MEGET flot buket du har fået!

Hvir er Liva bare dejlig til at tegne. Er det onkel Morten der er den runde mand? Der trak jeg på smilebåndet. Jeg elsker børns simple tegninger! De kan noget Poul Pava ikke kan

Og god ferie! er slet ikke misundelig

Ja den er bare så fin..

Jeps det er nemlig onkel Morten der er tegnet... bedstefar blev også tegnet, men den fik jeg ikke lige et billede af... men vi puttede alle 4 tegninger i en kuvert og sendte dem ned til mormor, bedstefar, Morten og Molly igår

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

bondepigen skriver:

Hjertelig tillykke med dagen i går!

Fiiine tegninger!

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.