mamax3 skriver:
Det er ik engang fordi den er særlig stor, det er kun en M.
Ja har noget med holdingen og min mormor har altid forsøgt at få mig til at rette ryggen men det funker ik... 
Ejer ik tunikaer og ballerinaer... Har ik så meget tøsetøse tøj...
Ja der er mange der bøvler med deres kropsholdning. Prøv evt af få manden til at atge nogle billeder af dig, hvor du henholdsvis står " normalt " og nogle hvor du retter dig op.
Ens attitude og kropsholdning betyde MEGA meget, det er jo derfor at nogle kvinder kan iføre sig en sort plastsæk og stadig se lex ud
.
Hvis pengene er små, så prøv at kigge i nogle genbrugsforretninger. Det er ofte muligt at finde nogle fede ting til få penge. dem der ikke vil gå i dette tøj kalder det genbrug, vi andre kalder det vintage
.
Ellers er det også muligt at kigge på DBA, der er mange fede sko og fedt tøj meget billigt til salg. Og da du bor i Odense, bør det da være muligt at finde noget i nærheden.
Nu kan det være svært at nå det hele inden i morgen, men på længere sigt, er det en fordel at holde øje med div lagersalg.
Eksempelvis har vi tæt på hvor jeg bor, en gang om året en butik der sælger ud 5 stk tøj 100 kr. Sidst fik jeg tøj for 8500 kr og gav 540 i det hele
.
Så er det fisme sjovt at shoppe...
På denne måde kan du relativt hurtigt få opbygget en god basisgarderobe både med tøj og sko. Det kan redde dig fra mange tøjkriser, hvis du lige har et par af de rette ting til at dulle lidt op med.
Ejh gad godt lige have fingrene i dig og assistere lidt
.
Knus Stine