Tøser hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

MissGeoh

mamax3 skriver:

M/L og ja gør jeg men ikke så tit...

ska se om jeg ka få kæresten til at ta et billed af mig nu så i ka se et håbløst tilfælde... er virkelig ked og flov over mig selv...

Du må aldrig være flov over dig selv.

Jeg har lidt tøj til salg og smykker og bælter.. Du er velkommen til at kigge forbi og se om der er noget du kan lide..

Men der skal ikke meget til.. Et par leggins, en sød bluse der går lige under numsen, et par lækre stiletter, et par søde øreringe og/eller armbånd.

Sæt håret og tak lidt mascara og øjenskygge på samt lip gloss. Så skulle den gerne være der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Bshizzle

Jeg er fra Odense..  Og bruger selv M/L.

Jeg elsker osse mode.. men lige pt er det mest afslappet tøj jeg har på pga graviditeten

Men jeg kan da klart anbefale Vera moda til at hente inspiration hvis du vil ha noget at gå efter.

Nu er det jo forskelligt fra mand til mand, om de vil se deres kvinde i nedringet og kort nederdel eller ligende..

eller om de vil se en med lang nederdel og ikke nedringet bluse mm.

Anmeld

17. februar 2011

mamax3

MissGeoh skriver:

Du må aldrig være flov over dig selv.

Jeg har lidt tøj til salg og smykker og bælter.. Du er velkommen til at kigge forbi og se om der er noget du kan lide..

Men der skal ikke meget til.. Et par leggins, en sød bluse der går lige under numsen, et par lækre stiletter, et par søde øreringe og/eller armbånd.

Sæt håret og tak lidt mascara og øjenskygge på samt lip gloss. Så skulle den gerne være der.

Har ik så mange penge og ska jo til fest lørdag... 

Anmeld

17. februar 2011

StineW

mamax3 skriver:

Hej Tøser.

Ska m kæresten i byen for første gang på Lørdag MEN er ikke den helt feminine type og kæresten ønsker jeg er lidt feminin på lørdag...

Så tøser PLEASE kom med nogen forslag og input. 

Hvis nogen ligger inde med noget lækkert tøj, støvler eller andet i vil af med og bor i Odense så giv lige lyd.

MEN HJÆLP er totalt i vildrede...TAGET FOR 4 år siden... synes jeg så godt ud dengang

Godaften.

På det billede du viser, skærer dit tøj dig de forskellige steder.

For det første er toppen for kort, dvs din overkrop bliver lille og firkantet. Du skal derudover vælge enten en top uden ærmer eller med lidt mere ærme. Du får brede skuldre og toppen ser ud til at at stramme på skulderen/overarmen.

Når du så vælger mørke strømpebukser og halvlange støvler ( som også skærer dine ben på midten = kortere ben ) så bliver du alt for kompakt at se på.

Jeg vil derfor råde dig til at finde en kjole med evt lidt ærme og så slutter lidt over knæet. Hvis du ikke er til stiletter, kan du evt vælge ballerinaer eller en let sko med en lille kilehæl.

Vælger du nederdel eller bukser, så husk at din top ikke skal skære dig for højt oppe. Så bliver du bred at se på. Lidt løsere lidt længere og evt med et bælte eller indsyning i taljen.

Hvis du så evt slutter af med en let make-up og så sætter håret op, så er du klar til at gå i kødet på ham.

Håber det var noget du kunne bruge til noget, og at du ikke tager det ilde op.

Held og lykke, og har du flere spørgsmål siger du bare til.

Knus Stine.

Anmeld

17. februar 2011

MissGeoh

mamax3 skriver:

Har ik så mange penge og ska jo til fest lørdag... 

Man kan sagtens finde det til billige penge Man skal bare vide hvad man skal gå efter..

Jeg er sikker på du nok skal finde ud af noget.. 

Og du er jo en smuk kvinde, så du behøver ikke gøre så meget..

Anmeld

17. februar 2011

mamax3

StineW skriver:

Godaften.

På det billede du viser, skærer dit tøj dig de forskellige steder.

For det første er toppen for kort, dvs din overkrop bliver lille og firkantet. Du skal derudover vælge enten en top uden ærmer eller med lidt mere ærme. Du får brede skuldre og toppen ser ud til at at stramme på skulderen/overarmen.

Når du så vælger mørke strømpebukser og halvlange støvler ( som også skærer dine ben på midten = kortere ben ) så bliver du alt for kompakt at se på.

Jeg vil derfor råde dig til at finde en kjole med evt lidt ærme og så slutter lidt over knæet. Hvis du ikke er til stiletter, kan du evt vælge ballerinaer eller en let sko med en lille kilehæl.

Vælger du nederdel eller bukser, så husk at din top ikke skal skære dig for højt oppe. Så bliver du bred at se på. Lidt løsere lidt længere og evt med et bælte eller indsyning i taljen.

Hvis du så evt slutter af med en let make-up og så sætter håret op, så er du klar til at gå i kødet på ham.

Håber det var noget du kunne bruge til noget, og at du ikke tager det ilde op.

Held og lykke, og har du flere spørgsmål siger du bare til.

Knus Stine.

Mange tak... Blusen kravlede desværre op... Men var så glad for den...

Vil prøve at bruge dine råd, men det med make up og hår er jeg en skovl til... plejede at få min veninde til at ordne det, men hun bor i Horsens... 

Anmeld

17. februar 2011

mamax3

MissGeoh skriver:

Man kan sagtens finde det til billige penge Man skal bare vide hvad man skal gå efter..

Jeg er sikker på du nok skal finde ud af noget.. 

Og du er jo en smuk kvinde, så du behøver ikke gøre så meget..

Tro mig du har ik set mig den dag idag... 

Anmeld

17. februar 2011

MissGeoh

mamax3 skriver:

Tro mig du har ik set mig den dag idag... 

Alle kvinder er smukke på hver deres måde..

Om de er sparlet helt ud eller om de går som neutral..

Jeg mener der er noget smukt i alle kvinder.

Anmeld

17. februar 2011

StineW

mamax3 skriver:

Mange tak... Blusen kravlede desværre op... Men var så glad for den...

Vil prøve at bruge dine råd, men det med make up og hår er jeg en skovl til... plejede at få min veninde til at ordne det, men hun bor i Horsens... 

Ærgerligt at du bor i Odense. Jeg bor I Faxe og ville med glæde have lånt dig noget btøj og dullet dig op .

Mht make-up så hsuk at en let optegning af bryn, lidt eyeliner og mascara kan gøre underværker. Du behøver ikke så meget i fjæset, hvis du har lidt ekstra i ørerne eller om halsen...

Især hvis du er usikker på make-up´en, så hellere for lidt end for meget. Ellers kommer det hurtigt til at se sminkedukkeagtigt ud.

Knus Stine.

Anmeld

17. februar 2011

mamax3

Alle kvinder er smukke på hver deres måde..

Om de er sparlet helt ud eller om de går som neutral..

Jeg mener der er noget smukt i alle kvinder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.