mamax3 skriver:
Hej Tøser.
Ska m kæresten i byen for første gang på Lørdag MEN er ikke den helt feminine type og kæresten ønsker jeg er lidt feminin på lørdag...
Så tøser PLEASE kom med nogen forslag og input.
Hvis nogen ligger inde med noget lækkert tøj, støvler eller andet i vil af med og bor i Odense så giv lige lyd.
MEN HJÆLP er totalt i vildrede...TAGET FOR 4 år siden... synes jeg så godt ud dengang
Godaften.
På det billede du viser, skærer dit tøj dig de forskellige steder.
For det første er toppen for kort, dvs din overkrop bliver lille og firkantet. Du skal derudover vælge enten en top uden ærmer eller med lidt mere ærme. Du får brede skuldre og toppen ser ud til at at stramme på skulderen/overarmen.
Når du så vælger mørke strømpebukser og halvlange støvler ( som også skærer dine ben på midten = kortere ben ) så bliver du alt for kompakt at se på.
Jeg vil derfor råde dig til at finde en kjole med evt lidt ærme og så slutter lidt over knæet. Hvis du ikke er til stiletter, kan du evt vælge ballerinaer eller en let sko med en lille kilehæl.
Vælger du nederdel eller bukser, så husk at din top ikke skal skære dig for højt oppe. Så bliver du bred at se på. Lidt løsere lidt længere og evt med et bælte eller indsyning i taljen.
Hvis du så evt slutter af med en let make-up og så sætter håret op, så er du klar til at gå i kødet på ham.
Håber det var noget du kunne bruge til noget, og at du ikke tager det ilde op.
Held og lykke, og har du flere spørgsmål siger du bare til.
Knus Stine.
Anmeld