Tøser hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

mamax3

MissGeoh skriver:

Alle kvinder er smukke på hver deres måde..

Om de er sparlet helt ud eller om de går som neutral..

Jeg mener der er noget smukt i alle kvinder.

er så ked af mig selv... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

mamax3

StineW skriver:

Ærgerligt at du bor i Odense. Jeg bor I Faxe og ville med glæde have lånt dig noget btøj og dullet dig op .

Mht make-up så hsuk at en let optegning af bryn, lidt eyeliner og mascara kan gøre underværker. Du behøver ikke så meget i fjæset, hvis du har lidt ekstra i ørerne eller om halsen...

Især hvis du er usikker på make-up´en, så hellere for lidt end for meget. Ellers kommer det hurtigt til at se sminkedukkeagtigt ud.

Knus Stine.

har lige lagt nyt billed ind

Anmeld

17. februar 2011

MissGeoh

mamax3 skriver:

Du er da super smuk!!

Tag det til dig de dejlige kvinder herinde har givet af råd, og gør det du føler er bedst for DIG.

Er sikker på du nok skal få en dejlig aften.

Anmeld

17. februar 2011

mamax3

MissGeoh skriver:

Du er da super smuk!!

Tag det til dig de dejlige kvinder herinde har givet af råd, og gør det du føler er bedst for DIG.

Er sikker på du nok skal få en dejlig aften.

Mange tak... men synes jeg ikke selv...

er så ked af mit udseende og mig selv 

Anmeld

17. februar 2011

Silvermist

Jeg synes også at du er smuk. Du har intet at være flov over.

Skønhed kan ikke defineres. Man behøver ikke at være model-slank eller opfylde nogle andre bestemte krav for at være smuk.

Jeg synes at du har et smukt ansigt, et ansigt der udstråler en varm personlighed.

Pift dig selv op i dagens anledning, forkæl dig selv, op med hagen og ud med brystet  Charme og selvtillid gør alle smukke og attraktive

Anmeld

17. februar 2011

mamax3

Silvermist skriver:

Jeg synes også at du er smuk. Du har intet at være flov over.

Skønhed kan ikke defineres. Man behøver ikke at være model-slank eller opfylde nogle andre bestemte krav for at være smuk.

Jeg synes at du har et smukt ansigt, et ansigt der udstråler en varm personlighed.

Pift dig selv op i dagens anledning, forkæl dig selv, op med hagen og ud med brystet  Charme og selvtillid gør alle smukke og attraktive

Mange tak... får helt tårer i øjnene for er virkelig ked af mit udseende...

Anmeld

17. februar 2011

Silvermist

Mange tak... får helt tårer i øjnene for er virkelig ked af mit udseende...

Det var så lidt  Jeg er virkelig ked af at høre om dit lave selvværd ang. dit udseende, fordi at du dømmer dig selv alt alt for hårdt. Desværre har vi kvinder jo ofte en stor tendens til at dømme os selv forkert. Hvad vi ser, er ofte slet ikke det samme som andre ser. Jeg synes at du er en smuk kvinde. Og dit selvværd har du masser af tid til at opbygge. Jeg håber at du med tiden får det bedre med dig selv.

Men jeg kender det selv, da jeg før i tiden døjede med meget lavt selvværd. Det er rigtig hårdt. Derfor forstår jeg godt følelsen.

Uanset hvad, så håber jeg at du og din mand får en fantastisk aften

Anmeld

17. februar 2011

mamax3

Silvermist skriver:

Det var så lidt  Jeg er virkelig ked af at høre om dit lave selvværd ang. dit udseende, fordi at du dømmer dig selv alt alt for hårdt. Desværre har vi kvinder jo ofte en stor tendens til at dømme os selv forkert. Hvad vi ser, er ofte slet ikke det samme som andre ser. Jeg synes at du er en smuk kvinde. Og dit selvværd har du masser af tid til at opbygge. Jeg håber at du med tiden får det bedre med dig selv.

Men jeg kender det selv, da jeg før i tiden døjede med meget lavt selvværd. Det er rigtig hårdt. Derfor forstår jeg godt følelsen.

Uanset hvad, så håber jeg at du og din mand får en fantastisk aften

Mange tak søde.

Grundet det lave selvværd ang mit udseende osv er pga jeg tit er blevet kritiseret pga min drengede stil.
Elsker jeans, hættetrøjer og så noget tøj.
Men ska jeg i byen ka jeg godt gøre lidt mere ud af mig selv.

Men efter jeg har været sammen med min datters far er det gået helt galt og gad i rigtigt gøre noget ud af mig selv andet end hvis vi sku til familie fester osv.

Er SÅ flov over mit udseende og tror jeg mangler hjælp fra nogen der har forstand på det os ang hårfarve, ny frisure osv.

Anmeld

18. februar 2011

Silvermist

Mange tak søde.

Grundet det lave selvværd ang mit udseende osv er pga jeg tit er blevet kritiseret pga min drengede stil.
Elsker jeans, hættetrøjer og så noget tøj.
Men ska jeg i byen ka jeg godt gøre lidt mere ud af mig selv.

Men efter jeg har været sammen med min datters far er det gået helt galt og gad i rigtigt gøre noget ud af mig selv andet end hvis vi sku til familie fester osv.

Er SÅ flov over mit udseende og tror jeg mangler hjælp fra nogen der har forstand på det os ang hårfarve, ny frisure osv.

Det var så lidt  Andre mennesker kan altid finde noget at kritisere andre for - og at nedgøre/kritisere én anden person pga. af tøjvalget er da en tand for barnligt. Vi har alle hver vores stil, gudskelov. Føler du dig tilpas med den lidt mere drengede stil, så bevar din stil. Du skal ikke ændre din tøjstil pga. af andre. De ville skam heller ikke ændre på deres tøjstil pga. dig. Vær stolt og klæd dig som du har lyst. Man behøver ikke at klæde sig på en bestemt måde for at være attraktiv, sexet og/eller smuk. Når man har det godt med sig selv, uanset hvordan man er, så er man lækker. Selvværd er lækkert.

Jeg tror at mange oplever det samme som dig, når et forhold slutter på en træls måde. Mange døjer med et lavt selvværd efter et endt forhold. Op på hesten igen og vis din eks at han sgu går glip af en herrelækker og selvstændig kvinde der er kommet videre.

Smut forbi din frisør og spørg hende til råds eller en veninde der ærligt kan rådgive dig ang. frisure osv.

Eller... Vær stolt af dig selv, nøjagtigt som du er. Måske behøver du slet ikke at ændre på dit udseende. Måske er det tiden der skal have lov til at hele nogle sår, så du får det bedre med dig selv. Så ser man ofte tingene fra en helt anden og lysere vinkel.

Anmeld

18. februar 2011

mamax3

Silvermist skriver:

Det var så lidt  Andre mennesker kan altid finde noget at kritisere andre for - og at nedgøre/kritisere én anden person pga. af tøjvalget er da en tand for barnligt. Vi har alle hver vores stil, gudskelov. Føler du dig tilpas med den lidt mere drengede stil, så bevar din stil. Du skal ikke ændre din tøjstil pga. af andre. De ville skam heller ikke ændre på deres tøjstil pga. dig. Vær stolt og klæd dig som du har lyst. Man behøver ikke at klæde sig på en bestemt måde for at være attraktiv, sexet og/eller smuk. Når man har det godt med sig selv, uanset hvordan man er, så er man lækker. Selvværd er lækkert.

Jeg tror at mange oplever det samme som dig, når et forhold slutter på en træls måde. Mange døjer med et lavt selvværd efter et endt forhold. Op på hesten igen og vis din eks at han sgu går glip af en herrelækker og selvstændig kvinde der er kommet videre.

Smut forbi din frisør og spørg hende til råds eller en veninde der ærligt kan rådgive dig ang. frisure osv.

Eller... Vær stolt af dig selv, nøjagtigt som du er. Måske behøver du slet ikke at ændre på dit udseende. Måske er det tiden der skal have lov til at hele nogle sår, så du får det bedre med dig selv. Så ser man ofte tingene fra en helt anden og lysere vinkel.

Tak... 

Tror jeg ska ha fundet en jeg ka ta en shoppetur med og se om jeg ka finde noget mere feminint... 

Vil selv gerne men blir altid så ked af det hvis jeg finder tøj jeg er vild med men ik ka være i pga størrelsen.

Ser hvad jeg finder på på lørdag og ser om jeg ka få smidt et billed herind... 

Tak for ordene og rådende... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.