Mange tak søde.
Grundet det lave selvværd ang mit udseende osv er pga jeg tit er blevet kritiseret pga min drengede stil.
Elsker jeans, hættetrøjer og så noget tøj.
Men ska jeg i byen ka jeg godt gøre lidt mere ud af mig selv.
Men efter jeg har været sammen med min datters far er det gået helt galt og gad i rigtigt gøre noget ud af mig selv andet end hvis vi sku til familie fester osv.
Er SÅ flov over mit udseende og tror jeg mangler hjælp fra nogen der har forstand på det os ang hårfarve, ny frisure osv.
Det var så lidt
Andre mennesker kan altid finde noget at kritisere andre for - og at nedgøre/kritisere én anden person pga. af tøjvalget er da en tand for barnligt. Vi har alle hver vores stil, gudskelov. Føler du dig tilpas med den lidt mere drengede stil, så bevar din stil. Du skal ikke ændre din tøjstil pga. af andre. De ville skam heller ikke ændre på deres tøjstil pga. dig. Vær stolt og klæd dig som du har lyst. Man behøver ikke at klæde sig på en bestemt måde for at være attraktiv, sexet og/eller smuk. Når man har det godt med sig selv, uanset hvordan man er, så er man lækker. Selvværd er lækkert.
Jeg tror at mange oplever det samme som dig, når et forhold slutter på en træls måde. Mange døjer med et lavt selvværd efter et endt forhold. Op på hesten igen og vis din eks at han sgu går glip af en herrelækker og selvstændig kvinde der er kommet videre.
Smut forbi din frisør og spørg hende til råds eller en veninde der ærligt kan rådgive dig ang. frisure osv.
Eller... Vær stolt af dig selv, nøjagtigt som du er. Måske behøver du slet ikke at ændre på dit udseende. Måske er det tiden der skal have lov til at hele nogle sår, så du får det bedre med dig selv. Så ser man ofte tingene fra en helt anden og lysere vinkel.
Anmeld