Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chritinap skriver:tascia skriver:jeg vil rigtig gerne have noget nyt hudpleje, men jeg ved ikke rigtig hvad det skal være! pt bruger dr. scheller (mener det er det det hedder) fra matas, og det er okay, men bryder mig ikke særlig meget om duften!! har også brugt dr.hauschka og clinic, men det er da slet ikke pengene vær (min mening)nogen der kan anbefale et mærke? det gerne være økologisk, miljøvenligt etc. men det behøver det ikke være.//NatasciaJeg er ved at uddanne mig kosmetolog og ved at Nimue og Dermalogica laver nogle super gode produkter, nemlig dem jeg selv bruger :) Hvad skal det være for ? Fedtet - tør hud eller? :)
tascia skriver:jeg vil rigtig gerne have noget nyt hudpleje, men jeg ved ikke rigtig hvad det skal være! pt bruger dr. scheller (mener det er det det hedder) fra matas, og det er okay, men bryder mig ikke særlig meget om duften!! har også brugt dr.hauschka og clinic, men det er da slet ikke pengene vær (min mening)nogen der kan anbefale et mærke? det gerne være økologisk, miljøvenligt etc. men det behøver det ikke være.//Natascia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
A.I.G. skriver:Kildevand, kærlighed, babysavl, Derma og Tusindfryd gør mig frisk og frejdig i looket.Anette
tascia skriver:A.I.G. skriver:Kildevand, kærlighed, babysavl, Derma og Tusindfryd gør mig frisk og frejdig i looket.Anettenu håber jeg ikke jeg gør mig selv helt til grin, men hvad er tusindfryd (ud over en blomst selvfølgelig) eller var det blot et udtryk? ja jeg spørger nok dumt, men blev lige lidt nysgerrig :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128