hudpleje???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. september 2008

tascia

jeg vil rigtig gerne have noget nyt hudpleje, men jeg ved ikke rigtig hvad det skal være! pt bruger dr. scheller (mener det er det det hedder) fra matas, og det er okay, men bryder mig ikke særlig meget om duften!! har også brugt dr.hauschka og clinic, men det er da slet ikke pengene vær (min mening)

nogen der kan anbefale et mærke? det gerne være økologisk, miljøvenligt etc. men det behøver det ikke være.

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

lonemus

Jeg bruger Dr. Baumann, som er uden alle de farlige stoffer!
Jeg køber det hos min kosmetolog, hvor en creme koster 260.- kr.
Rensecreme og skin-tonic koster 170.- kr pr stk. Øjencreme koster 160.- kr. Jeg bruger dem alle og har virkelig kunnet mærke en forskel på min hud i ansigtet.

Lone

Anmeld

30. september 2008

tascia

spændende... ved du om det kan købes andre steder?

Anmeld

30. september 2008

lonemus

[citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] spændende... ved du om det kan købes andre steder? [/citat] Hmm, det kan i hvert fald ikke købes på nettet. Om det kan købes hos Matas/Apoteket, ved jeg faktisk ikke. Men på denne side: http://www.dr-baumann.dk/ kan du søge en forhandler nær dig .) Jeg har overvejet at prøvet Ole Henriksen's cremer, men jeg syntes lige de er en tand for dyre! Lone

Anmeld

30. september 2008

MorCamilla

[citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] spændende... ved du om det kan købes andre steder? [/citat] Jeg har overvejet at prøvet Ole Henriksen's cremer, men jeg syntes lige de er en tand for dyre! Lone[/citat] Hvis du prøver dem må du meget gerne skrive hvad du synes, har nemlig også overvejet det.. Men synes som du at de er lige dyre nok...

Anmeld

30. september 2008

fam.4xc

derma funker her :D

Anmeld

30. september 2008

lonemus

[citat][f][småt]MorCamilla skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] spændende... ved du om det kan købes andre steder? [/citat] Jeg har overvejet at prøvet Ole Henriksen's cremer, men jeg syntes lige de er en tand for dyre! Lone[/citat] Hvis du prøver dem må du meget gerne skrive hvad du synes, har nemlig også overvejet det.. Men synes som du at de er lige dyre nok...[/citat] Skal jeg nok :) - Håber at få nogle prøver i julegave :o) Lone

Anmeld

30. september 2008

Lykkelig Mor til 2

hej..

Jeg bruger produkter fra Origins, de kan købes i matas.Litt dyre, men utrolig gode produkter..:D:D.Dem burde du virkelig prøve..
De er også miljøvenelig..Ikke testet på dyr, noe som er viktig for meg..

www.origins.com

MVH LInda...

Anmeld

30. september 2008

Christinahr

JEg bruger matas egne produkter... jeg synes prisen er rigtig god og er egentlig godt tilfreds med dem

Anmeld

30. september 2008

twinboys

Jeg bruger exuviance...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.