hudpleje???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2008

Honningblomst

Jeg bruger intet....skal man det...:-o
Nå, måske jeg skulle prøve...men så ville jeg vælge noget helt uden parfume eller tilsætningsstoffer i.
Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

Astrid P

Jeg har brugt Clinique's 3-trins system de seneste 3-4 år, men nu vil jeg også gerne prøve noget andet. Så jeg følger lige med på sidelinjen... Jeg har fået anbefalet det økologiske mærke Jurlique. Det er relativt dyrt, men også helt igennem lækkert har jeg hørt...

Anmeld

30. september 2008

tascia

Eva skriver:

Nå, måske jeg skulle prøve...men så ville jeg vælge noget helt uden parfume eller tilsætningsstoffer i.
Eva

nej det gør man bestemt ikke... min erfaring er bare at hvis jeg får renset min hud om aftenen og smurt lidt fugtighedscrem på, ja så er min hud noget mere lækker at se på! men hvis man har fin hud og aldrig har brugt noget, tror jeg bare man skal fortsætte, det ligesom med læbepomade, man vender læberbe/huden til d og til sidst kan det ikke undværres :-)

//Natascia

Anmeld

30. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg bruger bio-term og er meget glad for det :)

Anmeld

30. september 2008

Kvindemin

tascia skriver:

jeg vil rigtig gerne have noget nyt hudpleje, men jeg ved ikke rigtig hvad det skal være! pt bruger dr. scheller (mener det er det det hedder) fra matas, og det er okay, men bryder mig ikke særlig meget om duften!! har også brugt dr.hauschka og clinic, men det er da slet ikke pengene vær (min mening)

nogen der kan anbefale et mærke? det gerne være økologisk, miljøvenligt etc. men det behøver det ikke være.

//Natascia

Jeg er ved at uddanne mig kosmetolog og ved at Nimue og Dermalogica laver nogle super gode produkter, nemlig dem jeg selv bruger :)
Hvad skal det være for ?
Fedtet - tør hud eller?

:)

Anmeld

30. september 2008

Kvindemin

Eva skriver:

Eva

Det skal du da Eva, i hvertfald en daglig ansigts creme :)

Smiler :))

Anmeld

30. september 2008

lonemus

Eva skriver:

Eva

Eva dog, din hud skal da have noget fugtighed - eller ligner du en rosin i ansigtet som 40-årig :P:P:)):))

Jeg kan slet ikke undvære mine daglige hudrensninger, huden føles bare så lækker :D:D

Lone

Anmeld

30. september 2008

EliasNoah

Jeg bruger ole henriksen og det syntes jeg bare er virkelig godt. jeg har også brugt en serie som hedder darphin, som min veninde solgte mig og hun er kosmetolog.

Jeg er rigtig glad for ole henriksen, selvom det er dyrt så syntes jeg også det er meget drøjt i brug.

Det kan klart anbefales. Der er en sælger inde på qxl som sælger helt nye OH produkter billigere og det er primært sådan jeg køber dem. Jeg er alligevel lidt for nærrig til at give fuld pris:P

Anmeld

30. september 2008

tascia

Chritinap skriver:

tascia skriver:

jeg vil rigtig gerne have noget nyt hudpleje, men jeg ved ikke rigtig hvad det skal være! pt bruger dr. scheller (mener det er det det hedder) fra matas, og det er okay, men bryder mig ikke særlig meget om duften!! har også brugt dr.hauschka og clinic, men det er da slet ikke pengene vær (min mening)

nogen der kan anbefale et mærke? det gerne være økologisk, miljøvenligt etc. men det behøver det ikke være.

//Natascia

Jeg er ved at uddanne mig kosmetolog og ved at Nimue og Dermalogica laver nogle super gode produkter, nemlig dem jeg selv bruger :)
Hvad skal det være for ?
Fedtet - tør hud eller?

:)

blandet hud :-)

Anmeld

30. september 2008

tascia

tak for alle jeres svar... må vist til at tjekke de forskellige mærker!

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.