Ren LUKSUS, Rod i mit liv og mine unger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

ChatH

michella80 skriver:

Sådan kan man ikke sætte det op.  Hvis man har det skidt psykisk så har man det skidt uanset om man har 3 biler i indkørslen, den perfekte mand, de perfekte børn, det perfekte job og 10mio i banken. Du må finde ud af hvad det er der gør at du har det skidt. For SELVFØLGELIG holder du af din familie og dine materielle ting, men når du har det sådan er det jo fordi der har været et "overgreb" mod din psyke.... Kram til dig søde!!!

Ja det har du jo ret i men jeg ved det simpelthen ikke!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

otlitrom

Det var da ikke bavl Chatarina. Det er det der fylder for dig lige nu, og det kan jeg ærlig talt godt forstå.

Det er nok et lidt svært tidspunkt at sælge tøj på.. Jeg tror der er mange der hænger lidt i de røde tal på kontoen for tiden Det er helt op til dig selv og din mavefornemmelse, hvad du ønsker fortsat. At stoppe eller at fortsætte.

Dine ungre er lækre som altid, dem kan I godt være stolte over. Og en ny container til at køre dem rundt i? Det er da ikke så tosset!!

til dig!

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

Chatarina skriver:

Ja det har du jo ret i men jeg ved det simpelthen ikke!!!! 

Nej og det er heller ikke sikkert du finder ud af det. Hvis du nu f.eks har haft en periode med meget stress kan det udløse en depression (ikke at jeg siger du har en) pga de høje mængder af kortisol i kroppen. Og så er det jo ikke fordi der er sket noget grimt, men fordi du har haft for travlt. Så er det noget rent fysisk der sker

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

Chatarina skriver:

ÅHH ja ligepræcis, dog har jeg det stadig sådan at jeg studerer jo ikke arbejder heller ikk pt og så burde der jo være nok tid og rum til mig, men jeg ender som du skriver selv i den ene ende af sofaen om aftenen Håber satme snart humøret og livet bliver en dans på roser

Til gengæld passer du en baby på fuld tid det er altså også noget af et arbejde...og det ligegyldigt hvor nem en baby man har!

Anmeld

17. februar 2011

msax

Chatarina skriver:

JO det gik som okay men det er svært når folk jo SELVFØLGELIG sparer i disse tider..

ja bilen er rigtig fin til vores behov

Nej er ikke tvilling hvorfor?

hmm, det var bare fordi du skrev at pigerne skulle lære at være sig selv og ikke ende som dig.

Anmeld

17. februar 2011

sarahb

Søde nu får du lige en stor

jeg er her for dig, det ved du.. Og nu skal vi også snart hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.