Ren LUKSUS, Rod i mit liv og mine unger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

ChatH

ÅHH jeg ved jeg belemre jer endnu engang med mutte indlæg og dog det her er måske ikke så mut! men ja...

nåh men først positivt.... 

Mine forældre har givet os lidt forskud på arven- Igen. vi har fået nogen penge vi kunne bruge som udbetaling på en ny dyt. vores gamle kunne ikke mere overhovedet. hvad der ikke sagde lyde og rystede når vi kørte i den

Så nu er vi blevet de lykkelige ejere af en Fiat Doblo fra 07 med plads til 7 personer. Total familie container bil men det var hvad midlerne kunne bære og hvad vi har brug for!  Så vi er total glade. vi fik den hjem igår og nu sidder vi høj og køre og barnevognen kan skubbes ind unden at skille den ad! 

Rod i mit liv- mindre positivt.

Jeg ved sku snart ikke hvem jeg er mere. forfærdeligt. er ikke glad men heller ikke ked bare hmm. hvis i kender det. er ikke tilfreds med noget og gør egentlig bare hvad folk forventer af mig og hvad alle andre gør. og det vil jeg ikke!!!jeg vi være mig selv og vide hvad jeg vil og det gør jeg ikke.

Ville enorm gerne det der tøj job, men udfordringerne er store. folk har ikke så mange penge pt og der er ikke så mange der gider at holde de der partys. løllen sucks så jeg tror jeg har besluttet at smide håndklædet i ringen igen. hvis jeg skal sådan noget skal det være i butik og til en ordentlig løn! beklager i har skulle høre så meget om det og jeg så dropper det igen.

og så har jeg mine unger. de er bare så lækre og dejlige og jeg ELSKER DEM! 

Vlade er super nem og altid glad. pigerne er 4 år med alt hvad det indebærer!! 

Jeg har besluttet at jeg ligeså stille vil begynde at lade vær med at klæde dem ens. jeg vil have de finder sig selv og ikke ender som mig. 

de må gerne have ens tøj men i forskellige farver. ved ikke hvorfor men har det nærmest svært med den beslutning... 

Det er bare svært lige pt det hele. 

nåh mundbæ fra mig og et par billeder af mine elskede unger.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

ÅHH jeg ved jeg belemre jer endnu engang med mutte indlæg og dog det her er måske ikke så mut! men ja...

Mine forældre har givet os lidt forskud på arven- Igen. vi har fået nogen penge vi kunne bruge som udbetaling på en ny dyt. vores gamle kunne ikke mere overhovedet. hvad der ikke sagde lyde og rystede når vi kørte i den

Så nu er vi blevet de lykkelige ejere af en Fiat Doblo fra 07 med plads til 7 personer. Total familie container bil men det var hvad midlerne kunne bære og hvad vi har brug for!  Så vi er total glade. vi fik den hjem igår og nu sidder vi høj og køre og barnevognen kan skubbes ind unden at skille den ad! 

Jeg ved sku snart ikke hvem jeg er mere. forfærdeligt. er ikke glad men heller ikke ked bare hmm. hvis i kender det. er ikke tilfreds med noget og gør egentlig bare hvad folk forventer af mig og hvad alle andre gør. og det vil jeg ikke!!!jeg vi være mig selv og vide hvad jeg vil og det gør jeg ikke.

Ville enorm gerne det der tøj job, men udfordringerne er store. folk har ikke så mange penge pt og der er ikke så mange der gider at holde de der partys. løllen sucks så jeg tror jeg har besluttet at smide håndklædet i ringen igen. hvis jeg skal sådan noget skal det være i butik og til en ordentlig løn! beklager i har skulle høre så meget om det og jeg så dropper det igen.

Jeg har besluttet at jeg ligeså stille vil begynde at lade vær med at klæde dem ens. jeg vil have de finder sig selv og ikke ender som mig. 

de må gerne have ens tøj men i forskellige farver. ved ikke hvorfor men har det nærmest svært med den beslutning... 

tror der er sket for meget på for kort tid.... nu skal der bare være tid til dig ven!

Anmeld

17. februar 2011

AnneBJ

Chatarina skriver:

Ih hvor dejligt med sådan en økonomisk håndsrækning. Pyt med om bilen ligner en familiecontainr - I kan være der, den var til at betale og den opfylder Jeres behov

Men hvor er det ærgerligt, at du ikke føler dig tilpas, og at jobbet ikke er dig! Men at det ikke er det, betyder jo ikke du skal undskylde for at have talt om det! Det er jo ikke til at vide før man prøver det, og ærlig talt kan jeg godt forstå det er et rigtig svært job!

Det må være et stort skridt at beslutte at klæde pigerne forskelligt. Jeg har tvillingesøskende, pige og dreng, så det gav sig selv at de næsten aldrig var helt ens klædt. Det lyder som om, at baggrunden for at gøre påklædningen forskellig, er at hjælpe dem til at blive selvstændige individer - det er jo en fantastisk god grund til det, så det må du huske dig selv på når det er svært!

De er simpelthen så lækre de unger, totalt charmerende med glimt i øjnene! 

P.s. Fik du løst barnedåbsproblematikken uden at det blev strømpebukser?

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

tror der er sket for meget på for kort tid.... nu skal der bare være tid til dig ven!

Ja det håber vi. vil sku gerne bare fikses nu!!

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Ja det håber vi. vil sku gerne bare fikses nu!!

det er heller ikke spor sjovt at have det sådan! starter du op som DP mor igen?

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

AnneBJ skriver:

Ih hvor dejligt med sådan en økonomisk håndsrækning. Pyt med om bilen ligner en familiecontainr - I kan være der, den var til at betale og den opfylder Jeres behov

Men hvor er det ærgerligt, at du ikke føler dig tilpas, og at jobbet ikke er dig! Men at det ikke er det, betyder jo ikke du skal undskylde for at have talt om det! Det er jo ikke til at vide før man prøver det, og ærlig talt kan jeg godt forstå det er et rigtig svært job!

Det må være et stort skridt at beslutte at klæde pigerne forskelligt. Jeg har tvillingesøskende, pige og dreng, så det gav sig selv at de næsten aldrig var helt ens klædt. Det lyder som om, at baggrunden for at gøre påklædningen forskellig, er at hjælpe dem til at blive selvstændige individer - det er jo en fantastisk god grund til det, så det må du huske dig selv på når det er svært!

De er simpelthen så lækre de unger, totalt charmerende med glimt i øjnene! 

P.s. Fik du løst barnedåbsproblematikken uden at det blev strømpebukser?

Tak søde!! 

ja men det er jo trods alt kun tøj. men for mig er det bare så vigtigt. vil gerne behandle dem lige og jeg vil helst give dem noget som er lige fedt, men det syntes jeg bare er sværrer når de ikke skal være ens, men jeg klarer det nok

Og ja det var super fedt med bilen! Elsker mine forældre!!!

Ja problematikken blev løst. det blev til en blå natdragt faktisk og så gør vi sådan at kjolen og natdragten har han på i kirken og så sover han i den i bilen bagefter som man jo skal- altså sove i den Og til festen har vi købt et sæt med vest og bukser og blå skjorte. så bliver det vist ikke bedre

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

det er heller ikke spor sjovt at have det sådan! starter du op som DP mor igen?

Ja det regner jeg med. elsker det job så det er det jeg rigtig gerne vil

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Ja det regner jeg med. elsker det job så det er det jeg rigtig gerne vil

det er altså i øvrgt nogle dejlige under i laver!!!!!

hvad blev det til under dåbskjolen????

godt at høre at du vender tilbage!

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

det er altså i øvrgt nogle dejlige under i laver!!!!!

hvad blev det til under dåbskjolen????

godt at høre at du vender tilbage!

TAK SØDE!!! 

Det blev til en natdragt. og så får han den og den lange kjole på i kirken og sover i den når vi kører bil og så får han bukser vest og skjorte på til festen

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

TAK SØDE!!! 

Det blev til en natdragt. og så får han den og den lange kjole på i kirken og sover i den når vi kører bil og så får han bukser vest og skjorte på til festen

han bliver SÅ fin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.