Som Karina skriver, så er der sket enormt meget hos jer det sidste 1½ års tid - der er ikke noget at sige til, hvis du har brug for at finde dine egne ben og alting skal falde på plads mentalt hos dig.... sådan ville vi alle nok have det.
Jeg har det også sådan i perioder, at jeg føler mig ved siden af mig selv og har svært ved at sætte ord på, hvad det egentlig handler om. Men nogle gange går dagene bare så hurtigt og de handler bare om en masse praktisk og studierelateret, når det så er aften og pigerne sover, synker jeg sammen i en ende af sofaen og Pelle i en anden, når vi har siddet der og gloet på dummeren i 1½ times tid er vi så smadrede, at vi vælter ind i seng og trummerummen starter forfra...og så tænker jeg over, hvor jeg mon er i alt det her, der bare skal gøres...og så ved jeg det ikke, og det gør mig ved siden af mig selv....men jeg ved jo godt, hvem jeg er! Men nogle gange er der bare ikke så meget plads til mig i en travl hverdag med studier og småbørn...
Giv det tid, så tror jeg det kommer - og giv dig selv plads ind imellem, så du har muligheden for at finde dig selv og finde ro med dig selv!!
Fedt med bilen i øvrigt!!!!

Anmeld