Ren LUKSUS, Rod i mit liv og mine unger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

msax

Chatarina skriver:

det er da en super fin bil... det bliver også sådan noget i den stil vi nok ender i på et tidspunkt.

Hmm, det er da ærgeligt med tøj-jobbet. Kan næsten regne ud at dine tre fremvisninger i weekenden ikke gik så godt som håbet.

Lige et ? - er du selv tvilling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

AnneBJ

Chatarina skriver:

Tak søde!! 

ja men det er jo trods alt kun tøj. men for mig er det bare så vigtigt. vil gerne behandle dem lige og jeg vil helst give dem noget som er lige fedt, men det syntes jeg bare er sværrer når de ikke skal være ens, men jeg klarer det nok

Og ja det var super fedt med bilen! Elsker mine forældre!!!

Ja problematikken blev løst. det blev til en blå natdragt faktisk og så gør vi sådan at kjolen og natdragten har han på i kirken og så sover han i den i bilen bagefter som man jo skal- altså sove i den Og til festen har vi købt et sæt med vest og bukser og blå skjorte. så bliver det vist ikke bedre

Er sikker på, at så snart du (og pigerne) vænner sig til ikke at være ens i tøjet, så er det slet ikke noget problem. Måske finder de endda ud af, hvad de hver især kan lide at have på og føler sig seje og smarte i

Godt I fandt noget brugbart til dåben - og det lyder bare til han bliver så smart efterfølgende - glæder mig til billeder!

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

Som Karina skriver, så er der sket enormt meget hos jer det sidste 1½ års tid - der er ikke noget at sige til, hvis du har brug for at finde dine egne ben og alting skal falde på plads mentalt hos dig.... sådan ville vi alle nok have det.

Jeg har det også sådan i perioder, at jeg føler mig ved siden af mig selv og har svært ved at sætte ord på, hvad det egentlig handler om. Men nogle gange går dagene bare så hurtigt og de handler bare om en masse praktisk og studierelateret, når det så er aften og pigerne sover, synker jeg sammen i en ende af sofaen og Pelle i en anden, når vi har siddet der og gloet på dummeren i 1½ times tid er vi så smadrede, at vi vælter ind i seng og trummerummen starter forfra...og så tænker jeg over, hvor jeg mon er i alt det her, der bare skal gøres...og så ved jeg det ikke, og det gør mig ved siden af mig selv....men jeg ved jo godt, hvem jeg er! Men nogle gange er der bare ikke så meget plads til mig i en travl hverdag med studier og småbørn...

Giv det tid, så tror jeg det kommer - og giv dig selv plads ind imellem, så du har muligheden for at finde dig selv og finde ro med dig selv!!

Fedt med bilen i øvrigt!!!!

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

msax skriver:

det er da en super fin bil... det bliver også sådan noget i den stil vi nok ender i på et tidspunkt.

Hmm, det er da ærgeligt med tøj-jobbet. Kan næsten regne ud at dine tre fremvisninger i weekenden ikke gik så godt som håbet.

Lige et ? - er du selv tvilling?

JO det gik som okay men det er svært når folk jo SELVFØLGELIG sparer i disse tider..

ja bilen er rigtig fin til vores behov

Nej er ikke tvilling hvorfor?

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

AnneBJ skriver:

Er sikker på, at så snart du (og pigerne) vænner sig til ikke at være ens i tøjet, så er det slet ikke noget problem. Måske finder de endda ud af, hvad de hver især kan lide at have på og føler sig seje og smarte i

Godt I fandt noget brugbart til dåben - og det lyder bare til han bliver så smart efterfølgende - glæder mig til billeder!

Ja ved det godt, men pu jeg syntes det er mega svært

Ja håber han bliver lækker. glæder mig til festen og bare rolig der kommer en spam!!!

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

idamaria83 skriver:

Som Karina skriver, så er der sket enormt meget hos jer det sidste 1½ års tid - der er ikke noget at sige til, hvis du har brug for at finde dine egne ben og alting skal falde på plads mentalt hos dig.... sådan ville vi alle nok have det.

Jeg har det også sådan i perioder, at jeg føler mig ved siden af mig selv og har svært ved at sætte ord på, hvad det egentlig handler om. Men nogle gange går dagene bare så hurtigt og de handler bare om en masse praktisk og studierelateret, når det så er aften og pigerne sover, synker jeg sammen i en ende af sofaen og Pelle i en anden, når vi har siddet der og gloet på dummeren i 1½ times tid er vi så smadrede, at vi vælter ind i seng og trummerummen starter forfra...og så tænker jeg over, hvor jeg mon er i alt det her, der bare skal gøres...og så ved jeg det ikke, og det gør mig ved siden af mig selv....men jeg ved jo godt, hvem jeg er! Men nogle gange er der bare ikke så meget plads til mig i en travl hverdag med studier og småbørn...

Giv det tid, så tror jeg det kommer - og giv dig selv plads ind imellem, så du har muligheden for at finde dig selv og finde ro med dig selv!!

Fedt med bilen i øvrigt!!!!

ÅHH ja ligepræcis, dog har jeg det stadig sådan at jeg studerer jo ikke arbejder heller ikk pt og så burde der jo være nok tid og rum til mig, men jeg ender som du skriver selv i den ene ende af sofaen om aftenen Håber satme snart humøret og livet bliver en dans på roser

Anmeld

17. februar 2011

AnneBJ

Chatarina skriver:

Ja håber han bliver lækker. glæder mig til festen og bare rolig der kommer en spam!!!

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

Ej hvor er jeg ked af at høre du stadig har det skidt.... Mon ikke det var en ide at snakke med en som er lidt mere prof end os damer herinde?? Jeg tænker det er lidt mere alvorligt end at du bare lige føler dig "hmmmm". Det er ikke sjovt at have det sådan og alle kan selvfølgelig ryge ned i et hul uden at have brug for hjælp til at komme op igen. Men jeg håber du kan se når tidspunktet kommer for hvornår du ikke selv kan komme op igen. Knus

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

michella80 skriver:

Ej hvor er jeg ked af at høre du stadig har det skidt.... Mon ikke det var en ide at snakke med en som er lidt mere prof end os damer herinde?? Jeg tænker det er lidt mere alvorligt end at du bare lige føler dig "hmmmm". Det er ikke sjovt at have det sådan og alle kan selvfølgelig ryge ned i et hul uden at have brug for hjælp til at komme op igen. Men jeg håber du kan se når tidspunktet kommer for hvornår du ikke selv kan komme op igen. Knus

tak søde... syntes også bare det er lidt pinligt at bede om hjælp har jo intet at brokke mig over

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

Chatarina skriver:

tak søde... syntes også bare det er lidt pinligt at bede om hjælp har jo intet at brokke mig over

Sådan kan man ikke sætte det op.  Hvis man har det skidt psykisk så har man det skidt uanset om man har 3 biler i indkørslen, den perfekte mand, de perfekte børn, det perfekte job og 10mio i banken. Du må finde ud af hvad det er der gør at du har det skidt. For SELVFØLGELIG holder du af din familie og dine materielle ting, men når du har det sådan er det jo fordi der har været et "overgreb" mod din psyke.... Kram til dig søde!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.