For f..... jeg kan ikke mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Polkaprik

For pokker Majbritt.. Det er da bare noget rigtig l*** for at sige det som det er. Håber godt nok snart i får den tiltrængte hjælp for ingen af jer kan da holde til det her mere. Desværre kender jeg efterhånden alt for mange der bare bliver kastet rundt i systemet alt alt for længe... Øv! Krydser fingre for at det hele snart løser sig.

Kæmpe  Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

pussepige

twinboys skriver:

Ja som overskriften lyder så kan jeg ikke mere..

Som i fleste ved så er vi jo stadig indlagt med Oliver og hans spiseproblemer... Men hvad gør de på psyk i Kolding... ikke en skid endnu... De har brugt de første uger på at lære ham at kende og ham dem at kende...

Jeg vil gerne at jeg snart kan få nogle redskaber eller nogle fremskridt på Oliver, men vi står i stampe... Har bedt om noget, men de siger, det tager vi sidst i februar, men ved de står på bar bund..

Vil ud af det her helved... jeg græder tit, har det dårligt i maven... trøstespiser og hader dette helved...

Jeg vil ud af det, jeg stikker af... Jeg kan ikke mere... Nej nej vil ikke gøre mig selv ondt, for kan ikke få mere ondt...

Jeg elsker min søn Oliver og vil ham det bedste men er så træt at jeg er bange for at måtte smide håndklædet i ringen...

Jeg har nu idag ringet til en klog mand og fået en tid hos ham på mandag... Jeg håber han kan hjælpe os, for jeg river i de sidste tråde nu..

Nej nej ikke kom med idéer om at jeg skal søge læge osv. for det hjælper jo ikke på problemet... Mit helved forsvinder jo ikke af det.. Det forsvinder først den dag min søn er rask eller vi finder den rete løsning på problemet...

Undskyld det lange indlæg men måtte bare ud med det...

Majbritt

Ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Men vil da lige smider en kæmpe  til dig det kan man altid bruge

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

KajaHH skriver:

Hvor gør det mig ondt at høre at du har det sådan,ville ønske jeg kunne hjælpe dig på nogen måde, eller bare tilbyde dig en skulder.

Men det eneste jeg kan gøre er at sende dig et kæmpe  her, så det vil jeg gøre.

Herfra

Et varmt knus betyder også meget i denne svære tid... Takker

Anmeld

17. februar 2011

GUSO

Søde majbritt.. Jeg har ingen gyldne råd, vil blot give dig et .. Livet er uretfærdigt indimellem og i har som famile meget at kæmpe med.. Håber snart din lille Oliver bliver rask.. Så i igen kan blive en familie med overskud og glæde.. Mange medfølende tanker fra Camilla

Anmeld

17. februar 2011

Fam. Madsen

twinboys skriver:

Smiler og så kom tårene igen.. Sidder her på sjælland på vi

vinterferie, dog uden sne og lader tårene få frit spil...

Hader det her helved vi har været igenem i 4 år nu... Lad os få noget lys... Lad solen skinne på os igen...

du skal bare lade tårene løbe det er den bedste måde og komme af med frustationerne på... 

og jeg ved jo i har kæmpe har fuldt jer længe.. og nej hvor ville jeg ønske jeg kunne hjælpe jer... og jeg håber enderligt at i sidste i febuar som heldigvis snart kommer at de har fundet ud af noget for både dig og olivers skyld.. 

>:<søde majbritt

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

Polkaprik skriver:

For pokker Majbritt.. Det er da bare noget rigtig l*** for at sige det som det er. Håber godt nok snart i får den tiltrængte hjælp for ingen af jer kan da holde til det her mere. Desværre kender jeg efterhånden alt for mange der bare bliver kastet rundt i systemet alt alt for længe... Øv! Krydser fingre for at det hele snart løser sig.

Kæmpe  Michelle

Takker nu har vores kamp været i 4år søde... så nu vil vi gerne se solen danse og skinne på os igen...

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

Polkaprik skriver:

Kæmpe  Michelle

Takker nu har vores kamp været i 4år søde... så nu vil vi gerne se solen danse og skinne på os igen...

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

pussepige skriver:

Ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Men vil da lige smider en kæmpe  til dig det kan man altid bruge

ja det kan altid bruges.... takker

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

GUSO skriver:

Søde majbritt.. Jeg har ingen gyldne råd, vil blot give dig et .. Livet er uretfærdigt indimellem og i har som famile meget at kæmpe med.. Håber snart din lille Oliver bliver rask.. Så i igen kan blive en familie med overskud og glæde.. Mange medfølende tanker fra Camilla

Tak søde Camilla ja lad snart noget medvind komme til os...

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

Fam. Madsen skriver:

du skal bare lade tårene løbe det er den bedste måde og komme af med frustationerne på... 

og jeg ved jo i har kæmpe har fuldt jer længe.. og nej hvor ville jeg ønske jeg kunne hjælpe jer... og jeg håber enderligt at i sidste i febuar som heldigvis snart kommer at de har fundet ud af noget for både dig og olivers skyld.. 

>:<søde majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.