Ja som overskriften lyder så kan jeg ikke mere..
Som i fleste ved så er vi jo stadig indlagt med Oliver og hans spiseproblemer... Men hvad gør de på psyk i Kolding... ikke en skid endnu... De har brugt de første uger på at lære ham at kende og ham dem at kende...
Jeg vil gerne at jeg snart kan få nogle redskaber eller nogle fremskridt på Oliver, men vi står i stampe... Har bedt om noget, men de siger, det tager vi sidst i februar, men ved de står på bar bund..
Vil ud af det her helved... jeg græder tit, har det dårligt i maven... trøstespiser og hader dette helved...
Jeg vil ud af det, jeg stikker af... Jeg kan ikke mere... Nej nej vil ikke gøre mig selv ondt, for kan ikke få mere ondt...
Jeg elsker min søn Oliver og vil ham det bedste men er så træt at jeg er bange for at måtte smide håndklædet i ringen...
Jeg har nu idag ringet til en klog mand og fået en tid hos ham på mandag... Jeg håber han kan hjælpe os, for jeg river i de sidste tråde nu..
Nej nej ikke kom med idéer om at jeg skal søge læge osv. for det hjælper jo ikke på problemet... Mit helved forsvinder jo ikke af det.. Det forsvinder først den dag min søn er rask eller vi finder den rete løsning på problemet...
Undskyld det lange indlæg men måtte bare ud med det...
Majbritt
Anmeld