Jeg er i dag 38+0 og har taget 18-19 kg på (+4 kg inden jeg blev gravid pga rygestop). Sikkert for meget, men jeg har "opgivet" og ÆDER hvad jeg har lyst til og især her de sidste uger af min graviditet har jeg ikke kunnet holde mig fra de søde sager. Jeg tager kampen op når bettemanden er kommet til verdenen
For ja jeg skal tilbage til min oprindelige vægt. Jeg glæder mig til at komme igang med at træne

Jeg har været rigtig ked af min vægt i perioder, men efter 10 uger med konstant kvalme og madlede ja så var det bare SÅ dejligt at kunne lide og spise rigtig mad igen, så der er da sikkert røget lidt ekstra ned
Har også spist masser af grøntsager og frugt, men kiloene har bare haft MEGA nemt ved at hoppe på. Har i perioder kunne tage 1½ kg på om ugen, uden at fråde i usunde sager.
Jeg glæder mig bare over at jeg har en aktiv og sund prinsebasse inde i min mave og ja så må jeg også indrømme at jeg nok lidt har det sådan: Hellere tage lidt for meget på end at sulte sin krop og afskære sit barn fra vigtige næringsstoffer.
Hvis jeg skal have et barn til så håber jeg det er muligt for mig at dyrke motion under min graviditet. Det har det ikke været for godt med under denne. Hver gang jeg har villet gå igang har jeg fået ondt og pletblødt, så den har nok stået lige rigeligt på sofa 
Vh Maria 180 høj og en vægt der siger 96 kg. 
Anmeld