vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

mortilnoahogmelina

jeg fødte 39+6 og jeg tog 15 kg på . 

og stoppede i hovedet hvad der passede mig . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Holbæktrunten

Jeg er 12+4 og har ikke taget på endnu. Passer mig fint da jeg er lettere overvægtig i forvejen, men spiser såmænd stadig bhvad det passer mig.

De sidste 7 uger har jeg levet af pasta og hvidt brød med smør i rå mængder. Ikke just sundt, men det var hvad kvalmen tillod. Nyder endelig at kunne spise lidt grøntsager og rugbrød igen - tænk at man kan komme til at savne det så meget

Anmeld

18. februar 2011

Tystys14

svanen73 skriver:

Jeg forstår slet ik dit "desværre" det er da en super fin vægtstigning

Jeg tog 16 kg på med mine tvillinger (født i uge 34) men havde oz ekstrem meget kvalme de første 4-5 måneder

Jeg er nu i uge 23 med min søn og har taget 10 kg på, jeg spiser hvad der passer mig

Havde håbet jeg kunne holde den på de 10 til 13 kg, så det er lidt mere end jeg havde håbet på  derfor desværre.

Anmeld

18. februar 2011

JustMe

Jacob&Kusuma skriver:

Åh ja for søren. Det kunne du jo ikke vide. Men jeg kalder ikke fisk, skaldyr og æg for kød. Det sørger jeg til gengæld for at spise masser af

Dog spiser jeg først oksekød, kylling, svinekød, kalkun og alt det "rigtige" kød om aftenen.

Det siger min læge god for.

Ah, jamen så er det jo tip top

Anmeld

18. februar 2011

-Milla-

Jeg er 22+5 og har taget en 7-8 kg på. Faktisk har jeg taget 2 kg på siden jm-besøg tirsdag i sidste uge. Det er lidt vildt synes jeg, meeen har også en svaghed for chokolade.
Spiser ellers forholdsvis sundt og varieret og motionerer en del. Er ret slank normalt, så måske derfor det går lidt stærkt med kiloene nu.
Men kiloene betyder egentlig ikke så meget for mig, er bare glad for min dejlige og store mave.

Anmeld

18. februar 2011

birthee

Jeg er idag 33+2, og har indtil nu taget 7,5 kg på... det er min 2. graviditet... dengang jeg ventede frederik, tog jeg ca. 16 kg... Jeg har i denne graviditet ikke haft kvalme osv., som da jeg ventede frederik, og har spist som jeg har haft lyst til... dog har jeg ikke været så god til det at spise rugbrød og kød, så har bagt brød selv, med de grovere meltyper, eller hvid hvede/ sigtemel... ellers har jeg prøvet at spise flere af de grove grøntsager, pga. det med ikke at kunne spise kød...

Jeg har ikke gjort noget for at passe på ikke at tage for meget på, men er glad for det ikke er mere, da jeg døjer meget med bækkensmerter...

I aften skal vi ud til is-bilen og hente is

Anmeld

18. februar 2011

Maria-s

Jeg er i dag 38+0 og har taget 18-19 kg på (+4 kg inden jeg blev gravid pga rygestop). Sikkert for meget, men jeg har "opgivet" og ÆDER hvad jeg har lyst til og især her de sidste uger af min graviditet har jeg ikke kunnet holde mig fra de søde sager. Jeg tager kampen op når bettemanden er kommet til verdenen For ja jeg skal tilbage til min oprindelige vægt. Jeg glæder mig til at komme igang med at træne

Jeg har været rigtig ked af min vægt i perioder, men efter 10 uger med konstant kvalme og madlede ja så var det bare SÅ dejligt at kunne lide og spise rigtig mad igen, så der er da sikkert røget lidt ekstra ned Har også spist masser af grøntsager og frugt, men kiloene har bare haft MEGA nemt ved at hoppe på. Har i perioder kunne tage 1½ kg på om ugen, uden at fråde i usunde sager.

Jeg glæder mig bare over at jeg har en aktiv og sund prinsebasse inde i min mave og ja så må jeg også indrømme at jeg nok lidt har det sådan: Hellere tage lidt for meget på end at sulte sin krop og afskære sit barn fra vigtige næringsstoffer.

Hvis jeg skal have et barn til så håber jeg det er muligt for mig at dyrke motion under min graviditet. Det har det ikke været for godt med under denne. Hver gang jeg har villet gå igang har jeg fået ondt og pletblødt, så den har nok stået lige rigeligt på sofa

Vh Maria 180 høj og en vægt der siger 96 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.