vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Den lykkelige

Jeg er 38+3 og har taget 18 kg på  Spiser som jeg plejer.. men har meget væske i kroppen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Jemion

Jeg er 11+0 og har taget 3½ kg på indtil videre og det har jeg det egentlig fint med.. Tabte mig 9½ kg inden jeg blev gravid.. Inden havde et BMI på 27 næsten 28 som kom ned på 25,4 Så nu kan kg bare komme an

Anmeld

17. februar 2011

Tystys14

jeg er nu i 38+6 og har desværre taget 16 kg. på  Håber på at smide det hele efter graviditeten. Eller at der sker et eller andet mirakel så det bare rasler af. 

Anmeld

17. februar 2011

JustMe

Jacob&Kusuma skriver:

Jeg er 20+1 og jeg har taget 4kg på.

Jeg lever sundt! Jeg spiser ikke kød før aftensmaden, og jeg spiser grønt til aftensmaden.

Bortset fra en hygge/smovse dag om måneden ca. hvor jeg bruger lidt penge på slik, men drikker saft til.

Desværre dyrker jeg ikke sport, men jeg går ca 1 time om dagen frem og tilbage til skole.

Det er jo ikke sundt  Men det er selvfølgelig heller ikke usundt, hvis du sørger for at få protein nok i løbet af dagen

TS: 5 kg i uge 23 er rigtig fint, men du kan jo ikke bruge andres vægtøgning til noget uden at kende deres udgangspunkt. En total vægtstigning på 10 kg er jo f.eks. flot for en normalvægtig, men for meget til en overvægtig (ifølge anbefalingerne vel at mærke) 

Anmeld

17. februar 2011

JustMe

Jemion skriver:

Jeg er 11+0 og har taget 3½ kg på indtil videre og det har jeg det egentlig fint med.. Tabte mig 9½ kg inden jeg blev gravid..  Inden havde et BMI på 27 næsten 28 som kom ned på 25,4 Så nu kan kg bare komme an

Hvor er det bare et dejligt indlæg at læse

Anmeld

17. februar 2011

dunja

JustMe skriver:

Det er jo ikke sundt  Men det er selvfølgelig heller ikke usundt, hvis du sørger for at få protein nok i løbet af dagen

TS: 5 kg i uge 23 er rigtig fint, men du kan jo ikke bruge andres vægtøgning til noget uden at kende deres udgangspunkt. En total vægtstigning på 10 kg er jo f.eks. flot for en normalvægtig, men for meget til en overvægtig (ifølge anbefalingerne vel at mærke) 

nu det heller ikk fordi jeg ska bruge det til noget

synes bare det sjovt at se hvor forskelligt det er fra person til person

Anmeld

17. februar 2011

svanen73

Cho skriver:

jeg er nu i 38+6 og har desværre taget 16 kg. på  Håber på at smide det hele efter graviditeten. Eller at der sker et eller andet mirakel så det bare rasler af. 

Jeg forstår slet ik dit "desværre" det er da en super fin vægtstigning

Jeg tog 16 kg på med mine tvillinger (født i uge 34) men havde oz ekstrem meget kvalme de første 4-5 måneder

Jeg er nu i uge 23 med min søn og har taget 10 kg på, jeg spiser hvad der passer mig

Anmeld

17. februar 2011

FamilienSørensen

JustMe skriver:

Åh ja for søren. Det kunne du jo ikke vide. Men jeg kalder ikke fisk, skaldyr og æg for kød. Det sørger jeg til gengæld for at spise masser af

Dog spiser jeg først oksekød, kylling, svinekød, kalkun og alt det "rigtige" kød om aftenen.

Det siger min læge god for.

Anmeld

17. februar 2011

Anne G

I første graviditet tog jeg 21 kg på og her i 2. graviditet tog jeg 28 kg på.. Jeg har begge gange tabt det hele plus lidt mere.. 

Jeg har ikke spist virkelig usundt, jo slik ind i mellem, men ellers har jeg spist meget fornuftigt  Har bare haft rigtig rigtig meget væske 

Anmeld

17. februar 2011

oerbaek

Jeg er i uge 36+0 (37) i dag og har taget ca 5 kg på jeg har spist hvad jeg vil, dog har jeg ikke haft lyst til så meget "guf" og søde sager, men jeg tænker overhovedet ikke mere over hvad jeg spiser end inden jeg blev gravid

1 graviditet tog jeg 5 kg på i alt

2 graviditet tog jeg 8 kg på i alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.