Præsentation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

anna-jonas

Hej, og hjertelig velkommen herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

<3

anna-jonas skriver:

Hej, og hjertelig velkommen herinde.

Tak!

Anmeld

18. februar 2011

lion

Kirle skriver:

Hej igen!

Nu vil jeg på anledning af Michella80 - for jeg er åbenbart håbløst fantasi- og initiativløs i dag skrive en kort intro af mig og mine. Kan godt afsløre at jeg normalt ikke er så slem

Jeg hedder Kirsten og er færdiguddannet fra Kbh Uni fra sommeren 2010 og er nu 89 jobansøgninger senere stadig arbejdssøgende og efterhånden lettere desperat (også selvom alle jobkonsulenter siger at det er markedet nu og intet med mig og mine jobansøgninger... Nå en anden historie) Jeg har en bachelorgrad i klassisk græsk med tilvalg i almen etnologi og minoritetsstudier og en kandidat i sprogpsykologi. Jeg er derudover også uddannet coach.

Jeg og min kæreste igennem 12-13 år har en Tjalfe på 3 år og 3mdr plus nogle dage. Tjalfe er superskøn og helt igennem den mest vidunderlige dreng man kan forestille sig! Tjalfe elsker tal og bogstaver, kan tælle til jeg ved ikke hvor mange og er begyndt at regne, han kan stave til Tjalfe, is (hæhæ), mor, far, zoo, og mange andre kortere ord. Han er vores øjesten og helt igennem en bandit - som han også vil være til fastelavn her snart. Og så har drengen appetit - han åd små 20 halve madder her til aften og til sidst sad Allan og jeg bare og gloede på ham mens han fik ædt den ene mad efter den anden men når man er vokset 110cm på 3år+ så skal der jo også noget indenbords

Mht. til en til så er både kæresten og jeg skruk men vores økonomi halter lidt efter, så det kommer nok til at passe meget godt med vores oprindelige ønske om 4-6år imellem

Jamen det er kort om os og mig Spørg endelig hvis der er noget som I vil vide

PS. Også skal jeg til at finde nogle spændende giffer!