Præsentation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Bondepigen

Hej Kirle.

Velkommen til. Jeg hedder Tina er forlovet med Ove, og sammen har vi Emma på 2 1/2 og en på vej... Termin d. 12. Juli.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Bondepigen

Ved samme lejlighed, vil jeg da lige sige velkommen til AnneBJ og Laulund osse....

Anmeld

17. februar 2011

sarahb

Hej og VELKOMMEN

Ja der sker ikken fis på Navlestrengen, så er det godt du har fundet hen til hvor det sker...

Jeg hedder Sarah og har Isaac på 2,3 år og Lille jonas på 2,5 måned.. Der er lige 2 år og 25 dage mellem dem.
Jeg er sammen Med Omer på 8 år og vi har været gift i 4 år til Sep.

Glæder mig til at dele NS med dig..

Anmeld

17. februar 2011

<3

Velkommen til - dejligt at høre om om dig og din familie - tjalfe er et skønt navn, jeg var helt forelsket i det navn til min egen søn (som kom til at hedde xxx og er 2 år og 3 mdr.). Han lignede bare slet ikke en Tjalfe da vi fik ham i armene og så måtte vi pænt igang med at bladre drengenavne fra A-Å igennem igen 

Ja vi havde selv en top 5 hvor Tjalfe og Malthe var de primære navne men så kom Allan til at sige halte-Malthe pga. Tjalfes ene fod var skæv efter at have været i livmoderen også var valget så nemt

Men xxx var bestemt også på vores liste. Det er også af de få drengenavne der har en blød klang. Det kan jeg godt lide

Og glæder mig til at høre mere om dig!

Anmeld

17. februar 2011

<3

bondepigen skriver:

Hej Kirle.

Velkommen til. Jeg hedder Tina er forlovet med Ove, og sammen har vi Emma på 2 1/2 og en på vej... Termin d. 12. Juli.

Hej Tina.

Dejligt med en gen-præsentation Tillykke med den lille nye i maven og sikke et skønt navn, Emma. Det var faktisk også oppe og vende her til hvis det blev en pige

Anmeld

17. februar 2011

<3

sarahb skriver:

Hej og VELKOMMEN

Ja der sker ikken fis på Navlestrengen, så er det godt du har fundet hen til hvor det sker...

Jeg hedder Sarah og har Isaac på 2,3 år og Lille jonas på 2,5 måned.. Der er lige 2 år og 25 dage mellem dem.
Jeg er sammen Med Omer på 8 år og vi har været gift i 4 år til Sep.

Glæder mig til at dele NS med dig..

Hej Sarah,

Dejligt med en genpræsentation To drenge hæhæ så sker der sikkert ting og sager hjemme hos dig. Tjalfe er pt. inde i en periode hvor det er fysisk umuligt for ham at stå stille. Han skal hoppe eller dreje eller ja alt andet end det han skal faktisk

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

Dejligt med en præsentation. Nå men jeg hedder SURPRISE: Michella og er 30år. Jeg bor sammen med Casper på Fyn og sammen har vi dejlige Carla på 20mdr. Hun er bare en skøn unge!! Jeg er uddannet pædagog og arbejder i en sfo i Odense. Her er et billede af os alle tre:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2011

<3

michella80 skriver:

Dejligt med en præsentation. Nå men jeg hedder SURPRISE: Michella og er 30år. Jeg bor sammen med Casper på Fyn og sammen har vi dejlige Carla på 20mdr. Hun er bare en skøn unge!! Jeg er uddannet pædagog og arbejder i en sfo i Odense. Her er et billede af os alle tre:

Hej Michella!

Sikken en skøn familie! Carla har de mest blå øjne! Og en god blanding af jer begge

Anmeld

17. februar 2011

Bondepigen

Kirle skriver:

Hej Tina.

Dejligt med en gen-præsentation Tillykke med den lille nye i maven og sikke et skønt navn, Emma. Det var faktisk også oppe og vende her til hvis det blev en pige

Tak til begge dele.

Anmeld

17. februar 2011

msax

velkommen i hulen

Jeg hedder Mette og har to dejlige børn sammen med min kæreste Brian. Mille på 2 år og Malte på 6 måneder (der er 20 måneder i mellem dem).

Vi har snart boet i Viborg et år og er så småt begyndt at føle os hjemme, selvom vi er flyttet væk fra vores netværk i Hillerød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.