Præsentation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

<3

msax skriver:

velkommen i hulen

Jeg hedder Mette og har to dejlige børn sammen med min kæreste Brian. Mille på 2 år og Malte på 6 måneder (der er 20 måneder i mellem dem).

Vi har snart boet i Viborg et år og er så småt begyndt at føle os hjemme, selvom vi er flyttet væk fra vores netværk i Hillerød.

Hej Mette

Jeg var også ligeved at få en Malthe men endte med en Tjalfe Lyder så dejligt at I er ved at finde ro i en ny by. Det var skisme modigt. Der er lang vej fra Hillerød til Viborg, måske længere mentalt end fysisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

msax

Kirle skriver:

Hej Mette

Jeg var også ligeved at få en Malthe men endte med en Tjalfe Lyder så dejligt at I er ved at finde ro i en ny by. Det var skisme modigt. Der er lang vej fra Hillerød til Viborg, måske længere mentalt end fysisk

mentalt er der ikke så langt - der er jo bare en sende dem en tanke eller gribe telefonen.

Men der er hårdt at man ikke lige kan kigge forbi til en kop noget og at det hele tit bliver meget presset når vi så endelig er hjemme fordi der er så mange vi gerne vil se...

Anmeld

17. februar 2011

<3

msax skriver:

mentalt er der ikke så langt - der er jo bare en sende dem en tanke eller gribe telefonen.

Men der er hårdt at man ikke lige kan kigge forbi til en kop noget og at det hele tit bliver meget presset når vi så endelig er hjemme fordi der er så mange vi gerne vil se...

Det er rigtigt. Det var heller ikke det jeg mente men mere at med mit kendskab til Jylland så er der utrolig stor forskel på hvor man er, Århus, Varde eller Silkeborg. Kender ikke til Viborg så derfor ved jeg ikke om det er markant anderledes eller ej

Anmeld

17. februar 2011

msax

Kirle skriver:

Det er rigtigt. Det var heller ikke det jeg mente men mere at med mit kendskab til Jylland så er der utrolig stor forskel på hvor man er, Århus, Varde eller Silkeborg. Kender ikke til Viborg så derfor ved jeg ikke om det er markant anderledes eller ej

på den måde... Viborg og Hillerød minder til dels meget om hinanden. Der er natur tæt på og opbygning af gågaderne er også meget ens. Så på den måde har det ikke været svært at falde til...

Anmeld

17. februar 2011

<3

msax skriver:

på den måde... Viborg og Hillerød minder til dels meget om hinanden. Der er natur tæt på og opbygning af gågaderne er også meget ens. Så på den måde har det ikke været svært at falde til...

Ok jamen det er da bare herligt. Jeg har oplevet at blive singuleret ud i Varde som "københavneren" men befinder mig fint i Århus og Silkeborg. Skulle I flytte pga. job eller?

Anmeld

17. februar 2011

msax

Kirle skriver:

Ok jamen det er da bare herligt. Jeg har oplevet at blive singuleret ud i Varde som "københavneren" men befinder mig fint i Århus og Silkeborg. Skulle I flytte pga. job eller?

Ja min kæreste fik læreplads som flymekaniker på flyvestation karup. og da de er temmelig svære at få valgte vi at flytte herover...

Anmeld

17. februar 2011

<3

msax skriver:

Ja min kæreste fik læreplads som flymekaniker på flyvestation karup. og da de er temmelig svære at få valgte vi at flytte herover...

Det var da virkeligt fedt at han fik en plads så!

Anmeld

17. februar 2011

Milka

pænt goddag! hyggeligt  jeg hedder camilla og er mor til lilja & luca som fylder 2 i næste uge 

Anmeld

17. februar 2011

AnneBJ

bondepigen skriver:

Ved samme lejlighed, vil jeg da lige sige velkommen til AnneBJ og Laulund osse....

Haha, tusind tak! 

Så er det officielt slut med at være sniger... 

Anmeld

17. februar 2011

Bondepigen

AnneBJ skriver:

Haha, tusind tak! 

Så er det officielt slut med at være sniger... 

Haha, ja... Vi vil hellere have jer frem i lyset... Tror jeg godt jeg kan sige for os allesammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.