Jacob&Kusuma skriver:
Arg du skal ikke være så hård ved dig selv! Og det regner jeg med at du var den eneste der var. For det der er så meeega flot!
Kender godt selv følelsen af at man er ekstra hård ved sig selv fordi det ikke lige gik som forventet. Men jeg siger dig! Du måtte dælme godt lave sådan noget til min fest 
Må jeg spørge om noget?
Jeg synes jeg ser så mange søde og sjove figurer lavet af fondant. Har du brugt MMF til din figur samt overtræk.
Og selve figuren: Kan man spise den eller bliver den hård?
Kram Kusuma 20+1
Ja, man er nok altid hård ved sig selv. Ej, jeg er også okay tilfreds, bortset fra de små huller som er på siden af kagen.. Men, det bliver nok bedre jo mere man øver sig. 
Jeg har ikke selv lavet MMF, men købt færdiglavet fondant hos kagebutikken.dk - de har både en overtræks udgave og en udgave til modellering. Jeg har lavet figuren i ren modellerings fondant, det var meget nemt at arbejde med, når det var æltet lidt varmt. Det stivner efter nogle timer og figuren er rimelig hård nu. I princippet kan man vel spise den, men jeg tror nu ikke det er så god en oplevelse. De er vidst mest til pynt.

Anmeld