Billeder af jeres loppefund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

L.J.L

kitty skriver:

Præcis Men det vil bjørnen ikke kalde den, for det er ikke så maskulint. Så han kalder den gangster-stolen

haha fantastisk! "2 sekunder jeg skal lige ned og amme lidt i gangsterstolen!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Sabrina2014

Hvor er dit spisebord fra ?

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

linselouise skriver:

Ja, man bliver aldrig helt færdig med at indrette sig tror jeg.

Måske noget patchwork til hynderne evt?

haha, kan godt li at du tænker fremadrettet mht dine stole  Det giver jo pludselig ordlyden "at vokse med noget" en helt anden betydning

He he...ja, vokse sammen...eller måske gro fast...høhø-...

Ja, det var måske en ide med sådanne hynder...det kunne faktisk være ret fedt...tak for idéen..

Anmeld

16. februar 2011

anjamichell@gmail.com

SussieThyssen skriver:

Hvilke af tingene er lopper?
Det ser jo så fantastisk flot ud alt sammen.

Kærligst
Sussie

(der var liiige ved at finde et billede af en loppe og sætte ind, men jeg dyede mig...hehe)

Hahaha!!

Jamen lamper, chartollet, vægten på hylden, billeder, bøger, mange af pyntegenstandende, bordet, symaskinen og kommoden...

Udover det har jeg en gammel kongestol der er malet hvid og har rødt plysstof, et gammelt symaskinebord, en gammel skrivepult, (2 faktisk)... men noget af det er til salg så det er der ikk billeder af

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

Anjamichell skriver:

Hahaha!!

Jamen lamper, chartollet, vægten på hylden, billeder, bøger, mange af pyntegenstandende, bordet, symaskinen og kommoden...

Udover det har jeg en gammel kongestol der er malet hvid og har rødt plysstof, et gammelt symaskinebord, en gammel skrivepult, (2 faktisk)... men noget af det er til salg så det er der ikk billeder af

Er totalt vild med dit skrivechatol, som faktisk grænser til en sekretær
Det er meget fint.
Pas på hvis du overvejer at male noget, der er meget gammelt, for du kan ødelægge værdien af tingen, men det går jeg ud fra, at du godt ved

Anmeld

16. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Det ved jeg godt men værdien i sig selv er ikk vigtigt for mig... det er affektionsværdien derimod og det at jeg har nogle flotte møbler jeg er glad for

Anmeld

16. februar 2011

SHERO

Elias børnemøbler som er blevet malet. Har også købt en stor flot gammel komode fået sat nye håndtag i og malet den samme farve..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Tullen85 skriver:

Elias børnemøbler som er blevet malet. Har også købt en stor flot gammel komode fået sat nye håndtag i og malet den samme farve..

Nårh hvor er de fine

Anmeld

16. februar 2011

Fru Nielsen

Jepper søde, her har du en loppe..... Jaaaaa, okay, total dårlig humor, men kunne ikke lige lade være...... Sorry!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Fru Nielsen skriver:

Jepper søde, her har du en loppe..... Jaaaaa, okay, total dårlig humor, men kunne ikke lige lade være...... Sorry!

Hahaha din lille tosse

Men du er nu meget sød alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.