Billeder af jeres loppefund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

ej mand se lige!!! Trine har også en gangster stol!

Ja, den er sej! Lidt mere high class end min. Men bjørnen blev glad, så der bliver rift om det nye indbo!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Ja, den er sej! Lidt mere high class end min. Men bjørnen blev glad, så der bliver rift om det nye indbo!

ha ha, ja der er nogle flotte udskæringer på Trines...

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Eva. skriver:

Mit bedste kup er 11 af de her Børge Mogensen stole som jeg fik gratis... De er nu i forskellige farver men skal have malet fire hvide til stuen og fire sorte og så er der en i blå som er i mit køkken og den passer så fint til det nye, synes jeg..

Så har jeg nogle gamle lamper og et skab jeg skal have malet og en lille sød brun kommode og Konrads 60 år gamle junoseng.....men ikke alt er der billeder af...håber jeg får meget mere med tiden..

jeg elsker dine stole! Vil du have hynder i?

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

kitty skriver:

Mit seneste fund er denne stol. Billedet er dårligt, det er taget med mobilen, hvor den er købt. Men den er olivengrøn, og det ses ikke at den er brugt.

Jeg kan lige se mig selv sidde i den, med en kop te, en god bog.. og kage selvfølgelig

Åh så fed! En rigtig amme stol

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

linselouise skriver:

jeg elsker dine stole! Vil du have hynder i?

Jeg er også bare så glad for dem..Jeg ved ikke helt hvad jeg gør...noget skal der i....skal bare lige have fundet det rette hynde-tæppe noget..

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Eva. skriver:

Jeg er også bare så glad for dem..Jeg ved ikke helt hvad jeg gør...noget skal der i....skal bare lige have fundet det rette hynde-tæppe noget..

Ja det er det eneste med de stole, de er ikke så bekvemme at side i uden hynder Men det kan ikke være svært at finde nogle der passer, eller evt sy dem selv.

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

linselouise skriver:

Ja det er det eneste med de stole, de er ikke så bekvemme at side i uden hynder Men det kan ikke være svært at finde nogle der passer, eller evt sy dem selv.

Ja, præcis....men kender du det, man gårog tænker lidt, ser lidt der og opdager noget andet og en dag så er det der bare, det som det skal være..kunne være sødt, tror jeg med lidt forskelligt stof som alligevel bliver i stilen til stuen, altså i farverne.. men nu må vi se hvad jeg finder på.. det gode ved de stole, er at der er plads til at anlægge sig en ordenlig stor popo...

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

Nu har jeg set tråden om loppefund... Så her er mine hvis jeg må se jeres?? Vi elsker det herhjemme 

Hvilke af tingene er lopper?
Det ser jo så fantastisk flot ud alt sammen.

Kærligst
Sussie

(der var liiige ved at finde et billede af en loppe og sætte ind, men jeg dyede mig...hehe)

Anmeld

16. februar 2011

otlitrom

linselouise skriver:

Åh så fed! En rigtig amme stol

Præcis Men det vil bjørnen ikke kalde den, for det er ikke så maskulint. Så han kalder den gangster-stolen

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Eva. skriver:

Ja, præcis....men kender du det, man gårog tænker lidt, ser lidt der og opdager noget andet og en dag så er det der bare, det som det skal være..kunne være sødt, tror jeg med lidt forskelligt stof som alligevel bliver i stilen til stuen, altså i farverne.. men nu må vi se hvad jeg finder på.. det gode ved de stole, er at der er plads til at anlægge sig en ordenlig stor popo...

Ja, man bliver aldrig helt færdig med at indrette sig tror jeg.

Måske noget patchwork til hynderne evt?

haha, kan godt li at du tænker fremadrettet mht dine stole  Det giver jo pludselig ordlyden "at vokse med noget" en helt anden betydning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.