Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg set tråden om loppefund... Så her er mine hvis jeg må se jeres?? Vi elsker det herhjemme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dette er kun et udpluk da det kun er billeder fra stuen
Mit bedste kup er 11 af de her Børge Mogensen stole som jeg fik gratis... De er nu i forskellige farver men skal have malet fire hvide til stuen og fire sorte og så er der en i blå som er i mit køkken og den passer så fint til det nye, synes jeg..
Så har jeg nogle gamle lamper og et skab jeg skal have malet og en lille sød brun kommode og Konrads 60 år gamle junoseng.....men ikke alt er der billeder af...håber jeg får meget mere med tiden..
mth1987 skriver: Super fed stil i har. Er helt vild med det hele
Super fed stil i har. Er helt vild med det hele
Taark skal du ha' Det er gamle brune møbler jeg har købt og malet hvide og slebet dem i kanterne med sandpapir
chartollet med den udslåede plade har vi købt på loppemarked for 300,- kr
Mit seneste fund er denne stol. Billedet er dårligt, det er taget med mobilen, hvor den er købt. Men den er olivengrøn, og det ses ikke at den er brugt.
Jeg kan lige se mig selv sidde i den, med en kop te, en god bog.. og kage selvfølgelig
kitty skriver: Mit seneste fund er denne stol. Billedet er dårligt, det er taget med mobilen. Men den er olivengrøn, og det ses ikke at den er brugt. Jeg kan lige se mig selv sidde i den, med en kop te, en god bog.. og kage selvfølgelig
Mit seneste fund er denne stol. Billedet er dårligt, det er taget med mobilen. Men den er olivengrøn, og det ses ikke at den er brugt.
Haha den er rigtig flot og kage?? Ja absolut!!
KITTY! hvor crazy! vi er total krejlerstols-tvillinger jeg købte en olivengrøn stol til mig selv fra den blå avis for 3 år siden FORDI jeg gerne ville have et sted at sidde og drikke the, spise kage og læse bøger!!
her er lige et dårligt billede.....
kitty skriver: Mit seneste fund er denne stol. Billedet er dårligt, det er taget med mobilen, hvor den er købt. Men den er olivengrøn, og det ses ikke at den er brugt. Jeg kan lige se mig selv sidde i den, med en kop te, en god bog.. og kage selvfølgelig
ej mand se lige!!! Trine har også en gangster stol!
Tjuhl skriver: KITTY! hvor crazy! vi er total krejlerstols-tvillinger jeg købte en olivengrøn stol til mig selv fra den blå avis for 3 år siden FORDI jeg gerne ville have et sted at sidde og drikke the, spise kage og læse bøger!! her er lige et dårligt billede.....
Hihi, JA!! Din har bare meget flottere ben end min. Men der skal jo også være underholdning til India
Min far har den flotteste stol stående, som hans onkel har lavet. Den er også udskåret. Den er bare helt fantastisk. Men den vil han beholde selv
Bøger, tæppe, te og kage.. jeg kan lige se det for mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128