Billeder af jeres loppefund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.656 visninger
45 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Nu har jeg set tråden om loppefund... Så her er mine hvis jeg må se jeres?? Vi elsker det herhjemme 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Dette er kun et udpluk da det kun er billeder fra stuen

Anmeld

16. februar 2011

mth1987

Super fed stil i har. Er helt vild med det hele

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Mit bedste kup er 11 af de her Børge Mogensen stole som jeg fik gratis... De er nu i forskellige farver men skal have malet fire hvide til stuen og fire sorte og så er der en i blå som er i mit køkken og den passer så fint til det nye, synes jeg..

Så har jeg nogle gamle lamper og et skab jeg skal have malet og en lille sød brun kommode og Konrads 60 år gamle junoseng.....men ikke alt er der billeder af...håber jeg får meget mere med tiden..

Anmeld

16. februar 2011

anjamichell@gmail.com

mth1987 skriver:

Super fed stil i har. Er helt vild med det hele

Taark skal du ha'  Det er gamle brune møbler jeg har købt og malet hvide og slebet dem i kanterne med sandpapir

chartollet med den udslåede plade har vi købt på loppemarked for 300,- kr

Anmeld

16. februar 2011

otlitrom

Mit seneste fund er denne stol. Billedet er dårligt, det er taget med mobilen, hvor den er købt. Men den er olivengrøn, og det ses ikke at den er brugt.

Jeg kan lige se mig selv sidde i den, med en kop te, en god bog.. og kage selvfølgelig

Anmeld

16. februar 2011

anjamichell@gmail.com

kitty skriver:

Mit seneste fund er denne stol. Billedet er dårligt, det er taget med mobilen. Men den er olivengrøn, og det ses ikke at den er brugt.

Jeg kan lige se mig selv sidde i den, med en kop te, en god bog.. og kage selvfølgelig

Haha den er rigtig flot og kage?? Ja absolut!!

Anmeld

16. februar 2011

oo

kitty skriver:

Mit seneste fund er denne stol. Billedet er dårligt, det er taget med mobilen. Men den er olivengrøn, og det ses ikke at den er brugt.

KITTY! hvor crazy! vi er total krejlerstols-tvillinger  jeg købte en olivengrøn stol til mig selv fra den blå avis for 3 år siden FORDI jeg gerne ville have et sted at sidde og drikke the, spise kage og læse bøger!!

her er lige et dårligt billede.....

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Mit seneste fund er denne stol. Billedet er dårligt, det er taget med mobilen, hvor den er købt. Men den er olivengrøn, og det ses ikke at den er brugt.

ej mand se lige!!! Trine har også en gangster stol!

Anmeld

16. februar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

KITTY! hvor crazy! vi er total krejlerstols-tvillinger  jeg købte en olivengrøn stol til mig selv fra den blå avis for 3 år siden FORDI jeg gerne ville have et sted at sidde og drikke the, spise kage og læse bøger!!

her er lige et dårligt billede.....

Hihi, JA!! Din har bare meget flottere ben end min. Men der skal jo også være underholdning til India

Min far har den flotteste stol stående, som hans onkel har lavet. Den er også udskåret. Den er bare helt fantastisk. Men den vil han beholde selv

Bøger, tæppe, te og kage.. jeg kan lige se det for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.